DoD Fenix Awards 2025 - Rösta på DoD Discord Servern!

MattiasS

Warrior
Det är dags igen att rösta i Sveriges största popularitetsomröstning för rollspel! Fenix Awards 2025.
Den här gången är Dragonbane Discord-servern unikt nominerad i två kategorier!

Det vore fantastiskt att se allt hårt arbete som lagts ner i Dragonburn-utmaningar, hembyggda regler, resurser och allt annat som delas fritt under 2024 hyllas - och att vår server tar hem vinsten i kategorierna Bästa gratis rollspelsprodukt och Bästa speltillbehör (Digitalt eller analogt)!

Låt oss rösta som våra brinnande hjärtan befaller!
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf6X7X9e_mVNvdm8WldMHWxv80AYsLiXHKQTHDeFo4pbod0zw/viewform

Skål på er!
/ Mattias

MattiasS

Warrior
Drakar och Demoner Discord Servern vann två priser!
IMG_6431.jpgUntitled-1.jpg

Jag är otroligt hedrad att, som representant för Dragonbane Community Discord, ha mottagit Guldpriset från Fenix Awards 2025 för Bästa Gratisprodukt och dessutom fått Silverpriset för Bästa Speltillägg! Jag vill rikta ett varmt och hjärtligt tack till alla i Drakar och Demoner-gemenskapen! Det här är första gången en Discord-server blivit nominerad, och det var verkligen välförtjänt!

Varje delad berättelse, husregel, illustration, monster och äventyr har bidragit till att skapa något riktigt unikt här. Jag är stolt över vad vi har byggt tillsammans – och ännu mer förväntansfull inför vad som väntar. Jag hoppas på ännu ett år fyllt av skratt, kaos, tärningskast och oförglömliga ögonblick!

Mvh / Mattias
PS Dragonbane Discord länk DS