Re: AAARGH!
Dyker du upp på LinCon så kan jag ju ta med skärmen för ett utlåtande. (Erbjudandet gäller även andra som tror sig vara allvetande spelvetare.)
Det torde inte vara Synnibar då framsidan är ett ganska traditionell fantasybild (jag har ingen vettig digitalkamera är jag rädd, men det är ett panorama med ett elakt berg till vänster som övergår till en by med ett marknadstorg i mitten; till höger kom engrupp riddare(?) ridande under en regnbåge).
Tabeller inkluderar t ex korsreferens "STR/Real" för att få fram "Real Encumbrance", "Dam./Siz." för att få fram "Real Damage" och liknande; en Combat-tabell som korsar Defender's Weapon och Attacker's Weapon till en siffra från -35 till 45 (traditionella vapen som "Axe 1H, "Flail" etc), det finns även crit- och fummeltabell och, ja, en hel del annat eftersom den som sagt är på sex sidor.
(EDIT) För att vara övertydlig; jag vet alltså
själv inte vad det är för spel; det står ingenstans! (Jag minns inte om det följde med några häften eller så, men de har i så fall gått förlorade i tidens dimma för ~10 år sen.)