Tony.Meijer
Ärketeknomantiker
Hej,
skulle det vara möjligt måntro?
skulle det vara möjligt måntro?
Varför? Distribution- och tryckkostnader blir väl 0?Arfert said:Jag gissar att det är ekonomiskt självmord.
De flesta svenska tidningar/magasin finns i elektroniskt format så jag tror snarare det är tvärt om.Arfert said:Jag gissar att det är ekonomiskt självmord.
Eller som komplement.Tony.M.Meijer said:Ahh, då förstår jag hur du tänker, det skulle åh andra sidan kunna vara något man erbjuder istället för prenumeration...
Men det behövs inte mycket arbete när det finns tjänster som Qiozk och Zinio.krank said:Och det förstår jag. Fenix' hemsida är ju inte direkt något tekniskt underverk; så det skulle nog krävas avsevärt arbete bakom kulisserna för att säkra upp ett sätt att distribuera tidningen via PDF.
www.rpgnow.comclaes said:Men det behövs inte mycket arbete när det finns tjänster som Qiozk och Zinio.krank said:Och det förstår jag. Fenix' hemsida är ju inte direkt något tekniskt underverk; så det skulle nog krävas avsevärt arbete bakom kulisserna för att säkra upp ett sätt att distribuera tidningen via PDF.
Visst, och det vet Tove och Anders. Det är inte det kunskap om det tekniska handgreppet som saknas.Mr.Walker said:Indesign > Exportera > PDF.