CapnZapp
Myrmidon
Vet inte om Gillbrings läser detta, men...
<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Quote:</div><div class="ubbcode-body">Vi har uppskattat att ha dig som läsare under det gångna året...</div></div>
Men om jag varit tvåårsprenumerant då?
<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Quote:</div><div class="ubbcode-body">Är du beredd att ta på dig ett större åtagande? Isåfall är vi beredda belöna dig, vi inför en prenumeration som löper över två år (12 nummer)...</div></div>
Vadå större åtagande? Och vadå "vi inför"? Jag är ju redan tvåårsprenumerant?
Sedan två år tillbaka, no less... Det är väl inget nytt här?
Känns iallafall inte som en "belöning" riktad till mig...
Som ni förstår vill jag med denna post be er fräscha upp ert utskick för att motsvara adressatens verklighet.
Tack.
<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Quote:</div><div class="ubbcode-body">Vi har uppskattat att ha dig som läsare under det gångna året...</div></div>
Men om jag varit tvåårsprenumerant då?
<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Quote:</div><div class="ubbcode-body">Är du beredd att ta på dig ett större åtagande? Isåfall är vi beredda belöna dig, vi inför en prenumeration som löper över två år (12 nummer)...</div></div>
Vadå större åtagande? Och vadå "vi inför"? Jag är ju redan tvåårsprenumerant?
Sedan två år tillbaka, no less... Det är väl inget nytt här?
Känns iallafall inte som en "belöning" riktad till mig...
Som ni förstår vill jag med denna post be er fräscha upp ert utskick för att motsvara adressatens verklighet.
Tack.