Dante Bäst i Sverige på rollspel Staff member Joined 17 May 2000 Messages 9,966 Location Stockholm 5 Jan 2006 #1 Jag tycker det skulle vara intressant att se hur många här på Rollspel.nu som läser Fenix. What better way then, än att skapa en omröstning?
Jag tycker det skulle vara intressant att se hur många här på Rollspel.nu som läser Fenix. What better way then, än att skapa en omröstning?
Johan K Gammal & dryg Joined 22 May 2000 Messages 12,401 Location Lund 5 Jan 2006 #2 Klart att man prenumererar på denna tidning. Ska bara se till så att jag har de numemr som fattas åxå..
Klart att man prenumererar på denna tidning. Ska bara se till så att jag har de numemr som fattas åxå..
Dimfrost Special Circumstances Joined 29 Dec 2000 Messages 8,635 Location Fallen Umber 5 Jan 2006 #3 Problemet är väl att de som inte köpt ett enda nummer kanske inte direkt frekventerar detta forum... /Dimfrost
Problemet är väl att de som inte köpt ett enda nummer kanske inte direkt frekventerar detta forum... /Dimfrost
Dante Bäst i Sverige på rollspel Staff member Joined 17 May 2000 Messages 9,966 Location Stockholm 5 Jan 2006 #4 Åtminstone en person gör uppenbarligen det. Och nog kan man hitta hit från »senaste inlägg« eller »inloggade« utan att ha läst Fenix. Dessutom är jag faktiskt mer intresserad av de som läser Fenix än de som inte gör det.
Åtminstone en person gör uppenbarligen det. Och nog kan man hitta hit från »senaste inlägg« eller »inloggade« utan att ha läst Fenix. Dessutom är jag faktiskt mer intresserad av de som läser Fenix än de som inte gör det.
Dimfrost Special Circumstances Joined 29 Dec 2000 Messages 8,635 Location Fallen Umber 5 Jan 2006 #5 Bra poäng [NT] NT = Naturvidriga Tapirtämjare
H Hjalle Swashbuckler Joined 29 May 2004 Messages 1,867 Location Stockholm 5 Jan 2006 #6 Ojsan. Jag hade glömt bort Fenix. Så trevligt. Snart kommer den! -Hjalle, gratisjulklapp.
M Marcus J Hero Joined 8 Oct 2003 Messages 950 Location Göteborg 8 Jan 2006 #7 Re: Fenixläsare (och andra forumiter), se hit! … Så, hur ska jag försvara min röst på det första alternativet? Jag känner inte att jag har så mycket att hämta hos en tidning. Internet är det nya mediet. /Marcus kortfattad.
Re: Fenixläsare (och andra forumiter), se hit! … Så, hur ska jag försvara min röst på det första alternativet? Jag känner inte att jag har så mycket att hämta hos en tidning. Internet är det nya mediet. /Marcus kortfattad.
Honken Hero Joined 19 May 2000 Messages 906 Location Umeå 12 Jan 2006 #8 Tja, mitt svar kan vara lite missvisande. Jag prenumererar numer, men har före det köpt några lösnummer. /Honken
Tja, mitt svar kan vara lite missvisande. Jag prenumererar numer, men har före det köpt några lösnummer. /Honken
F Foggmock Myrmidon Joined 26 Aug 2000 Messages 4,596 Location Malmö 12 Jan 2006 #9 Min prenumeration tog slut... ...men jag prenumererade på alla fram till nummer 7, tror jag...
Svarte Faraonen Sumer is icumen in Joined 12 Oct 2000 Messages 10,864 Location Värnhem, Malmö 12 Jan 2006 #10 Aber natürlich, jag köpte min prenumeration på femårskalaset och var så att säga med från dag 1 av prenumerationen.
Aber natürlich, jag köpte min prenumeration på femårskalaset och var så att säga med från dag 1 av prenumerationen.