Nekromanti Fet text på modererande inlägg

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Kan ni inte bara ta bort den? Den suger och känns löjligt mästrande och överdrivet dramatisk. Jag har slutat läsa modereringar bara för att jag tycker estetiken i dem är skit. Det känns som en dagisfröken som desperat springer runt och försöker få ordning på en hoper skitungar.

- Vitulv

Krille

Super Moderator
Vi lade till fetstilen för att ingen lade märke till modererande inlägg. Det viktigaste är att folk lugnar ner sig, inte att de läser de modererande inläggen. Det gjorde de inte förut när det bara var ett utropstecken på mappnamnet som skilde dem åt från vanliga inlägg - folk fortsatte i samma stil ändå.

Det verkar funka så här: "fetstil, aj, moderatorerna har koll på tråden, nu är det bäst att jag lugnar ner mig ett par hekto", och det är faktiskt det viktigaste.

ripperdoc

Myrmidon
Det känns som en dagisfröken som desperat springer runt och försöker få ordning på en hoper skitungar.
Ja, moderering? :gremwink: Jag tycker fetstilen är ett utmärkt tillägg. Det markerar tydligt när deltrådar har fått tillsägelser. Detta förutsätter förstås att man alls vill ha den typ av moderering.

solvebring

Superhero
Ja, moderering? Jag tycker fetstilen är ett utmärkt tillägg. Det markerar tydligt när deltrådar har fått tillsägelser. Detta förutsätter förstås att man alls vill ha den typ av moderering.
Ja, det är väldigt bra. Man ser det direkt och det blir lätt att följa trådar som är virriga "Aha, där var ett moderator inlägg, det fortsätter visst där istället", och man hänger genast med vid trådbyten etc.
Moderators är bra, ordning och reda är bara trevligt, inget negativt med det.
Säger jag som skulle vilja passa på att tacka forumets alla moderatorer för ett bra jobb, tack! :kaffe:

Johan K

Gammal & dryg
Well, ser det nästan som en fördel att de är makerade på detta sätt. På det sättet så slipper man missa det där om att det är ett modererande inlägg.