Dimfrost
Special Circumstances
Re: Götterdämmerung
Men att betygen i allmänhet är högt satta tycks stämma. Jag har läst för få av de recenserade produkterna för att kunna uttala mig egentligen, men att säkert 90% av de recenserade grejerna är bättre än "godkänt" känns märkligt.
/Dimfrost
Ska man verkligen jämföra så? Jag valde att gå efter betygens beskrivningar istället. Att hänga upp mina betyg på hur andra personer värderar andra produkter känns helt skevt. Det får mig att känna en intensiv ovilja inför betygssystemet som sådant, om det måste vara relativt. Recensioner kan aldrig hållas så objektiva.Vad gäller betyg kontra text så är det svårt. På dina citat så låter inte betyget nio som så opassande. Du får jämföra med andra produkter som fått betyg i den storleksordningen. Fenix sifferbetyg brukar i allmänhet vara ganska högt satta.
Men att betygen i allmänhet är högt satta tycks stämma. Jag har läst för få av de recenserade produkterna för att kunna uttala mig egentligen, men att säkert 90% av de recenserade grejerna är bättre än "godkänt" känns märkligt.
/Dimfrost