solvebring said:snubben på bilden inte alls ser hotfull ut. Han ser mest chill ut. Typ: "Här står jag med ett tvåhandssvärd och hänger. Någon som vet vad klockan är?"
Är det där Genesis? Coolt. Liknar inte de andra avatarer och det jag sett. Fast det är iof år sen.krank said:solvebring said:snubben på bilden inte alls ser hotfull ut. Han ser mest chill ut. Typ: "Här står jag med ett tvåhandssvärd och hänger. Någon som vet vad klockan är?"
Hehe. Jag skulle just nämna att jag tyckte att fler spel behöver ha sina upphovsmän på framsidan =)
Punken är alltid arg. Det beror iof på vad vi snackar för punk, men tja - när det har med att krossa systemet, ja då jävlar.Genesis said:Jao, det är jag poå bilden. Det här är ingen spelframsida eller nå't, jag mest leker lite för att hitta en schysst estetik. Det hjälper mig att få in känslan i spelet.
Och jag sade ju "punkig". Punken har väl inte varit arg sedan 70-talet eller så.
Hade han haft det så hade det varit Samurai Champloo och då hade det var dödligt awesome-jävla-skittufft!Måns said:Hade du haft en katana istället hade det varit klockrent!