Nekromanti Fight the system!

Genesis

Ni dés ni maître
Funderade på vilken typ av känsla jag vill ha till Frihetskämparna. Nu kanske upplägget ändras något, men jag tror jag vill ha det lite punkigt sådär. Så jag slängde ihop en inspirationsaffisch. Fight the system!

Attachments

solvebring

Superhero
Cool bild, fast den känns lite... 90-talsmesig. Den saknar attityd, tycker jag nog.
Kanske är det den vita bakgrunden och att snubben på bilden inte alls ser hotfull ut. Han ser mest chill ut. Typ: "Här står jag med ett tvåhandssvärd och hänger. Någon som vet vad klockan är?" ... Fast kanske kan hans chilliga approach funka om resten av bilden skulle få lite tryck i sig.

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
solvebring said:
snubben på bilden inte alls ser hotfull ut. Han ser mest chill ut. Typ: "Här står jag med ett tvåhandssvärd och hänger. Någon som vet vad klockan är?"

Hehe. Jag skulle just nämna att jag tyckte att fler spel behöver ha sina upphovsmän på framsidan =)

solvebring

Superhero
krank said:
solvebring said:
snubben på bilden inte alls ser hotfull ut. Han ser mest chill ut. Typ: "Här står jag med ett tvåhandssvärd och hänger. Någon som vet vad klockan är?"

Hehe. Jag skulle just nämna att jag tyckte att fler spel behöver ha sina upphovsmän på framsidan =)
Är det där Genesis? Coolt. Liknar inte de andra avatarer och det jag sett. Fast det är iof år sen.
Man fan, mannen - se arg ut! :gremwink:

Genesis

Ni dés ni maître
Jao, det är jag poå bilden. Det här är ingen spelframsida eller nå't, jag mest leker lite för att hitta en schysst estetik. Det hjälper mig att få in känslan i spelet.

Och jag sade ju "punkig". Punken har väl inte varit arg sedan 70-talet eller så. :gremsmile:

solvebring

Superhero
Genesis said:
Jao, det är jag poå bilden. Det här är ingen spelframsida eller nå't, jag mest leker lite för att hitta en schysst estetik. Det hjälper mig att få in känslan i spelet.

Och jag sade ju "punkig". Punken har väl inte varit arg sedan 70-talet eller så. :gremsmile:
Punken är alltid arg. Det beror iof på vad vi snackar för punk, men tja - när det har med att krossa systemet, ja då jävlar. :gremwink:

tull

Hero
Jag tycker bilden förmedlar mer "wigger hip hop" än punk. Tror texten behöver hårdare linjer för att se punkigt ut.

solvebring

Superhero
Måns said:
Hade du haft en katana istället hade det varit klockrent! :gremsmile:
Hade han haft det så hade det varit Samurai Champloo och då hade det var dödligt awesome-jävla-skittufft!

Säg, Genesis, du som kör Kung fu and shit, kan du inte göra något av det till det här omslaget? =)
Just sain...