Nekromanti Figurer

Oreh

Warrior
Känns lite fel på något sätt att ryttaren har ett ansikte, mystiken förstörs tycker jag. Dessutom har jag alltid föreställt mig att draken har länge kropp! Men visst är den schysst gjord! :gremlaugh:

Poseur

Swashbuckler
Den bilden "ÄR" Eon. Någon som säger något annat förstår sig inte på den charmen.

Figuren är väl för övrigt officielt skapad...

/Poseur

tull

Hero
Kraetyz said:
Eon som rollspel skulle försämras av figurer IMO. Men att ha figurer skulle vara trevligt, ändå om det bara var dekoration. Skulle helt klart köpa sinnessjuka mängder av dem. xD
Fast rollspelet förstörs ju inte av figurer. Figurer skulle ju vara ett komplement. Inget reglerna är beroende av.

Däremot känns det onödigt att neogames tar fram egna figurer då andra företag gör produkterna så mycket bättre i form av kvalité och pris.

Fienden

Hero
Det är ju ett Otyg. Nog skulle den funka, men det skulle inte vara RÄTT. :gremwink: Om jag skulle spela med miniatyrer skulle jag nog bara rita en glad gubbe på en köttbulle istället.

Rokan aka Daram

Veteran
Risken är ju att man äter upp hyggelmonstret i ett plötsligt hungeranfall. Får inta vara en av mammas köttbullar^^