Nightowl
Champion
Å andra sidan...
...vad vore D&D utan stereotyper?
Erik, tycker fortfarande Krull är värdde
...vad vore D&D utan stereotyper?
Erik, tycker fortfarande Krull är värdde
Jag har faktiskt ingen större lök emot om en D&D-rulle har ett stereotypt D&D-party på en stereotyp D&D-quest i en stereotyp D&D-dungeon. Just stereotyperna i det fallet är något av de få saker som 'är' D&D och som vagt kunde motivera att påstå att en film handlar om D&D.Javisst. men det är skillnad på stereotyper och stereotyper. man kan ju faktiskt använda stereotyper kreativt. kanske FÖRSÖKA överraska någon gång till exempel...
Fast å andra sidan så är filmrecensenter också ett släkte för sig. Det är ytterst sällan de har något vettigt att säga, de är antingen populister som bara tycker om det som är nytt med inneskådespelarna eller så är de artsy-fartsy-gänget som inte tycker om en film om den inte är svartvit, på obegripligt språk och utan handling.Om du verkligen vill läsa vad icke-rollspelande filmkännare tycker om den, så rekommenderar jag några amerikanska filmrescensioner .
Inte dom 2 jag snackade med.Visst är den lite plastig och barnslig, men jag tror nog att den tilltänkta målgruppen (mellan- och högstadie eller så) uppskattar den.
Om den åtminstone hade haft någon glimt...en underhållande B-rulle gjord med glimten i ögat.
Jag talade i allmänhet, inte om den här filmen."en underhållande B-rulle gjord med glimten i ögat."
Om den åtminstone hade haft någon glimt...
Annars tycker jag att man borde kunna komma rätt långt på de $35 000 000 som den första filmen hade i budget...och ger honom lite större budget än sist så kanske, kanske.