entomophobiac
Low Prep High Play
Eftersom jag nu börjat läsa tilläggen till spelet så börjar jag bli riktigt inspirerad. Men jag undrar var jag kan hämta annan inspiration. (The Whispering Vault, förresten, så det inte blir någon frustration därute över att jag inte skriver vilket spel...)
Vet inte om någon minns spelets beskrivning som jag gav, men hur som helst så spelar man övernaturliga varelser som jagar degenererade gudar, typ.
Finns det några filmer - skräck, sci-fi etc - som handhar övernaturliga "jägare" eller dylika ting?
Någon av hemsidorna till spelet nämnde Hellraiser och Pinhead o co, men personligen vet jag inte. Vad finns det för udda skräckfilmer därute?
Mitt perspektiv sträcker sig sällan längre än Lucio Fulci och George Romero
Vet inte om någon minns spelets beskrivning som jag gav, men hur som helst så spelar man övernaturliga varelser som jagar degenererade gudar, typ.
Finns det några filmer - skräck, sci-fi etc - som handhar övernaturliga "jägare" eller dylika ting?
Någon av hemsidorna till spelet nämnde Hellraiser och Pinhead o co, men personligen vet jag inte. Vad finns det för udda skräckfilmer därute?
Mitt perspektiv sträcker sig sällan längre än Lucio Fulci och George Romero