Finns ju pris för komplett i grundboken va?? Om inte annat så e jag säker på att det nämns i Riddaren...(jävla tjöt om den överallt helt plötsligt... )
Hur den ser ut kan du använda fantasin till. Tror det finns en beskrivning på hur "stort" ett delområde är på en häst, liknande den tabell som används för då man gör rustningar åt humanoider. Men jag är inte säker på om den finns med i grundboken. Men "Improvisation är kunskapens moder".
Sunt förnuft blandat med fantasi brukar lösa det mesta.
Vet att pris näms nånstans, och står även vilken typ av rustning som kostar si å så mycke te hästen... Och sen kan man ju kolla i tebellerna va motsvarande rustning skyddar...
Det e ju bara å bestämma, priser för delområden finns la i krigarens väg, och sen e det inte så svårt, benen räknas som ett delområde om man ska ha nått här, halsen ett, huvet ett, själva "hästen" 3 eller 4 delområden eller nått...
Står i grundboken hur mycket per delområde, eller delområdesfaktor som det egentligen är. Alla delområden har sin delområdesfaktorskod.
Fast jag brukar inte designa rustningar till mina RP's, har en specialdesignad till en. Fast det har aldrig krävts att jag kollat var den skyddar, blir aldrig träffad. Precis som det ska vara
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.