N Nightowl Champion Joined 17 May 2000 Messages 8,341 Location Avliden, Tristerbotten 26 Feb 2003 #1 John Constatine i Sailor Moon-universat! I dare you, som de säger på ängliska! Erik Rättat efter Krilles påpekande
John Constatine i Sailor Moon-universat! I dare you, som de säger på ängliska! Erik Rättat efter Krilles påpekande
chrull Stockholm Kartell Joined 17 May 2000 Messages 8,421 26 Feb 2003 #2 aj. my eays. they burrrrn.. aaaaargggghghh stackars Constantine. chrull
DanielSchenström Swashbuckler Joined 10 Dec 2000 Messages 3,344 Location Enköping 26 Feb 2003 #3 Tja, det är väl på samma nivå som Punisher-Acke (Archie) från några år tillbaks. (Min favorit av alla dessa crossovers är dock X-men-Star Trek.)
Tja, det är väl på samma nivå som Punisher-Acke (Archie) från några år tillbaks. (Min favorit av alla dessa crossovers är dock X-men-Star Trek.)
Krille Super Moderator Joined 7 Feb 2000 Messages 29,540 Location Mölndal, Sverige 26 Feb 2003 #4 Du länkar bakvänt [OT] Titeln ska stå mellan [url] och [/url], och länken ska stå efter = i [url]. Det vill säga [url=http://www.thekeep.org/~rpm/vertigo/sailor-hellblazer/]john constatine i sailor moon-universat![/url] Vilket ger: john constatine i sailor moon-universat!
Du länkar bakvänt [OT] Titeln ska stå mellan [url] och [/url], och länken ska stå efter = i [url]. Det vill säga [url=http://www.thekeep.org/~rpm/vertigo/sailor-hellblazer/]john constatine i sailor moon-universat![/url] Vilket ger: john constatine i sailor moon-universat!
N Nightowl Champion Joined 17 May 2000 Messages 8,341 Location Avliden, Tristerbotten 26 Feb 2003 #5 Tack! [NT] NT = No Text (Ingen text)
R Rosen Myrmidon Joined 9 Jun 2000 Messages 5,813 Location Jakobsberg (Järfälla; 08-trakten) 26 Feb 2003 #6 I dare you, som de säger på ängliska! Garv! Tja, jag har läst ganska många mysko Sailor Moon-crossovers under åren, men den placerar sig rätt högt på skalan, jo. Själv är jag också rätt förtjust i den här: Sailor Moon i WoD -- Åke
I dare you, som de säger på ängliska! Garv! Tja, jag har läst ganska många mysko Sailor Moon-crossovers under åren, men den placerar sig rätt högt på skalan, jo. Själv är jag också rätt förtjust i den här: Sailor Moon i WoD -- Åke
G Gabri L Warrior Joined 7 Jun 2001 Messages 384 Location Sättra, Sverige 28 Feb 2003 #7 HAHAHAHAAAAAHHH Gud så underbart! Hohohoh, vänta bara till König få rsätta tänderna i det här! MWAHAHAHAAAAA! Tack, nu skall jag terra Storytellers!
HAHAHAHAAAAAHHH Gud så underbart! Hohohoh, vänta bara till König få rsätta tänderna i det här! MWAHAHAHAAAAA! Tack, nu skall jag terra Storytellers!