Nekromanti Finns det någon lista på aktiva fansin? [nt]

tdh

Swordsman
Ett klart problem

Jo, tyvärr är den ju rätt slumrande och, såvitt jag kan se, rätt inaktuell just vad det gäller aktiva fansin...

Andra källor?

Tandvärken är över. Drakens Tand. Här: <A HREF="http://www.alfaweb.nu/dt" target="_new">http://www.alfaweb.nu/dt</A>

P Lex

Warrior
Re: Ett klart problem

Det är svårt att få till ett upprop och sedan existerar det redaktioner som klassar sig själva som aktiva utan att de producerat något på månader eller år.

När Sverox börjar med fansinrecensioner kommer det att synas lite tydligare vilka fansin som är aktiva eller ej.

Kitzune

Swashbuckler
Håkan Aldengran

På datumet 2001-09-22 hörde Håkan av sig till mig (Det är
han som håller reda på Zinescene.org) och frågade om jag
ville hjälpa till, eftersom jag erbjudit mig tidigare.

Jag mailade samma dag, men har ännu inte fått något svar.
Framtiden får avgöra vad som händer /images/icons/smile.gif

/Alexander Gyhlesten

"Vigvatten: Smidigt diväteoxid"

Re: Håkan Aldengran

Anledningen till att det tar tid för mig att svara är primärt brist på dator, sekundärt brist på tid. Jag *försöker* att åtminstone läsa mina brev nån gång i veckan, men det har blivit lite si och så med det på sistone. Vid det här laget skall du dock ha fått svar...

Så snart jag har fått liv i datorn igen bör jag åtminstone hinna med att läsa mina mail dagligen. För ZineScenes del är det fortfarande tidsbrist som är största problemet. Med jobb och litet barn som tar upp 23 av dygnets timmar blir det inte mycket tid över för annat. Och den där sista timmen är det många aktiviteter som slåss om...

// Håkan

Kitzune

Swashbuckler
Re: Håkan Aldengran

"Vid det här laget skall du dock ha fått svar..."

Jo, det har jag. Vi får väl se om vi får fart på fansinsverige [le]

/Alexander Gyhlesten