Vad jag fattar från helmgast sidan så är det att det kommer komma en riktig tryckt bok, för dem som va var med och crowdfundade regelboken så har dem redan fått det dem skulle och det var en häfte liknande "bok" den har jag redan sett och läst och den va inte mycket att hurra för måste jag säga och på helmgast sidan som jag länkade till så står det att boken ska bli nästan lika tjock som regelboken och det va verkligen inte den här "boken" jag redan har sett den va mer bara runt 25 - 30 sidor
"De sista fixarna läggs nu på Spelpaketsboken - det vill säga den som man kunde beställa under crowdfundingen och som innehåller materialet i tryckt och fint förpackad form. Bilden är en dummy på hur den kommer att se ut. Spelpaketsboken kommer bli nästan lika tjock som regelboken."
Så det jag antar är att den här boken dem lägger sista fixarna på är spelpaketsboken som dem släpper för allmänheten och inte för att vara ohövlig men nu tänker jag vänta tills jag ser något ifrån någon som har med den här boken att göra för jag vet redan att crowdfunders fick en speciell "bok" och den va inte ens i närheten av nästan häften så tjock som regelboken om man nu inte har en snedvriden syn på tjocklek och sid antal.
För vad jag förstår av det jag länkade och det jag kopierade ifrån sidan så är det som stod i häfte boken som crowdfunders fick plus lite till som ska vara med i den här kommande tryckta och fint förpackade boken, min kompis vars spel crowdfunders bok jag kollade i fick också det sista exemplaret av den crowdfunders spelpakets boken