Det här är nog ett ganska farligt inlägg eftersom att alla rollspelsmakarna här säkerligen vill göra lite smygreklam för sina rollspel.
Självklart skulle jag även vara en av dessa och rekommendera mina rollspel TEIFTAPOD, Demontider och Three Species, men eftersom ingen av dom har lagts upp på "Gratis Rollspel" så antar jag att ingen av dom är tillräckligt bra för att spelas av andra ännu.
Men ett annat tips är ju att titta runt bland dom färdiga rollspelen är på Rollspelsmakardelen av forumet, för många rollspel (vissa är faktiskt riktigt bra, men jag kan inte ge några exempel just nu) stannar faktiskt just här. Vissa kanske helt enkelt inte orkar skicka in dom, medan andra kanske precis inte uppfyllde vissa krav (för ni som lägger upp rollspel under "Gratis rollspel" måste ju ha några slags krav, eller hur?).
Men (sammanfattningsvis), begränsa dig inte till att kolla bara under "Gratis rollspel" sektionen, utan titta runt lite här i själva makandet också. Vem vet, det kanske finns något spelbart här också.