Nekromanti Finns det speciella regler för mig?

EvilSpook

Tämligen dålig överlag.
Telash said:
Nu känner jag mig en aning felciterad.
Jo jag läste nogrant både vad du skrev och vad du svarade på (ett mycket sympatiskt inlägg för övrigt). Det var inte min mening att du skulle behöva stå tillsvars för vad som senare händer eller inte händer i tråden. Ett slarvigt citat från min sida men jag editerar det inte nu i efterhand då tråden blir svårläst.

Ber 1000 gånger om ursäkt...
//EvilSpook

EvilSpook

Tämligen dålig överlag.
/Han som själv förvånas över att folk helt bortser från att Vitulv blev varnad innan avstängning, vilket är brukligt inför i princip alla avstängningar för lindrigare brott
Misstänker att det till stor del är jag som är "folk". Jag bortser inte från att han blev varnad, men tycker inte att det är skäl för särbehandling vid tillämpning av reglerna. Hela tråden handlar ju just om att Vitulv (m.fl.) upplever att han riskerar att bli varnad oftare än andra just för att han är Vitulv. (Att lägga skulden för det hos honom själv, istället för hos dem som utsätter honom för det, hade nog inte accepterats om det handlat om t.ex. diskriminering av kvinnor eller mobbing).

//EvilSpook

Svarte faraonen said:
Den första var, som du korrekt har gissat, att du döms hårdare på grund av din historia på forumet.
solvebring said:
Som jag skrev i Småpraten tror jag att det kan ha blivit så att du, Vitulv, döms lite av gammal vana.
Tony.M.Meijer said:
Kort så känns det som att Vitulv döms snabbare för vem han är snarare än för vad han gör, men jag kanske har upplevt det här fel?
Eller med Bunnys ord: "Förresten: Att Vitulv är vår 26:e mest aktiva användare räknas definitivt, på så vis att han förväntas känna till våra regler och hur en bör förhålla sig till dem."

Med reservation för ev. felcitat.