Nekromanti Firefox 2.0!

Arfert

Facit
Re: Mac?

tja det är väl samma fortfarande... fördelen är väl att den kanske funkar på fler sidor eventuellt.

Feliath

Swashbuckler

Macversionen fetspazzade för mig först, men efter ett par dagars on-off-kalibrerande funkar det habilt för mig. Jag kan inte svara på om det är värt att byta från Safari, though, eftersom jag själv avskyr Safari och hellre skulle tanka Mac-IE, nästan. (Inte gärna.)

Fortfarande inte hittat ett sätt att inte bara stänga av utan ta bort spellcheckern, dock. Det suger, det borde ha varit en addon.

/Feliath — men det går att arbeta på Stadenwikin med 2.0!

Lindenius

Swashbuckler
Ja jäsiken

Snabbare är den i alla fall. Än tidigare versionen that is. 1.5.0.3 var seg som sirap.

//erik. vg-rättar

Dilandau

Myrmidon
Jag har rss/atom-läsaren Sage installerad, men använder den inte. Har vant mig med bloglines.com för mina feed needs.

Saxifrage

Hero
Re: Gmail

Japp, Opera stöder lite för få sidor för att jag ska köra den som standardbrowser. Firefox täcker det mesta, de gånger jag måste gå in på nån miffosida får man bita i det sura och starta IE6 (naturligtvis renar jag mig efteråt med åderlåtning och offergåvor).

Arfert

Facit

Firefox har alltid funkat helt OK på Mac för mig... har aldrig behövt fixa med nånting...