luddwig
Lawful evil
Jag har skrivit ett västernrollspel - De fördömda - som jag tänker ge ut. Där har jag även kommit så långt att jag gjort en Facebook-sida. Sedan har jag precis nyss skrivit ett litet science fiction-rollspel som heter Expendable Assets och ligger på DriveThruRPG. Framöver är det inte otroligt att jag försöker ge ut fler saker, kanske något äventyr till de tidigare nämnda spelen eller något annat spel. Allt detta sker på hobbynivå och jag har ingen plan alls för hur jag ska presentera det jag gör för omvärlden. Redan nu när jag har två separata grejer på gång börjar det dock bli förvirrande. Jag vill inte ha fler Facebook-sidor att hålla koll på, än mindre flera riktiga hemsidor. En tanke är därför att jag hittar på ett firmanamn, varumärke, artistnamn eller vad man nu ska kalla det och samlar allt under samma flagg. Kanske skulle jag då också kunna ha en enda sida för alla mina projekt. Ett varumärke för mitt lilla hobbypyssel känns dock obehagligt pretentiöst. Jag har heller ingen aning om vad det varumärket i så fall skulle vara. Så, kloka medforumiter, vad föreslår ni att jag gör?