Nekromanti Flest inlägg...

Sereg_UBBT

Swashbuckler
Detta kanske någon tycker är intressant. Själv så skiter jag i vilket :)

Användarnamn: antal inlägg

1. Vindhand: 2801
2. Riddaren: 2729
3. Rosen: 2530
4. Johan K: 2224
5. Arvidos: 2150
6. hatten: 1918
7. Nightowl: 1305
8. silversurfan: 1225
9. Han: 1113
10. Dnalor: 1001

Observera att adminstratörer/moderatorer inte är med på denna "topplista".

<A HREF="http://andreas.cx/alphaomega" target="_new">http://andreas.cx/alphaomega</A> | Nr. 10 ute nu!

Hasse

Hero
Intressant. När jag började så vill jag minnas att det var Riddaren som var den som hade gjort flest inlägg men han tydligen tappat sin förstaplacering till förmån för Vindhand.

"Detta kanske någon tycker är intressant. Själv så skiter jag i vilket :)"

hehe det är därför du har gjort en lista på det eller? /images/icons/wink.gif

Själv tycker jag det är intressant av samma anledning som att jag kan tycka att andra topplistor kan vara intressanta dvs ur kuriosa synpunkt.

Hasse

So you think you can tell heaven from hell, blue skies from pain.
Pink Floyd

Anders

Hero
En mer intressant lista, nån som vågar?

Antalet inlägg säger dock inte alltid så mycket. En väsentlig faktor är ju vad som står i inläggen ifråga.

Efter denna politiskt korrekta inledning så vill jag bara säga att jag ibland funderat på att det skulle vara rätt kul att se folks subjektiva listor där de rangordnar forumdeltagarna efter sådant som intressantast, farligast att hamna i tjafs med, tråkigast, roligast m.m.

Själv är jag för feg för att våga mig på att skriva en sån lista... /images/icons/wink.gif

Sodivra

Champion
Japp.

Antalet inlägg säger ju egentligen nästan ingenting. Ack, jag kommer ihåg min min när jag hittade till exempel King Kromm och Dnalor i forumets begynnelse.. Dom finns ju inte med på den här listan.

Och ja, som Hasse säger så har ju alltid Riddaren varit Störst. Men nu är det Vindhand.

Men ingen har en chans mot Krille. /images/icons/wink.gif

/Arvidos Magus- Too cool for public safety!\

Anders

Hero
Det var väl inte "japp"?

"Men ingen har en chans mot Krille."

Äh, det där var väl inte modigt sagt? Alla vet ju redan att du är Krilleanhängare. Funderar för övrigt lite på att göra en lista över Krilles fanclub, det skulle väl vara ganska tufft?! /images/icons/cool.gif

Ackerfors

Alas, your rapids!
Kan du inte göra en lista till med moderatorer och administratörer och annat "löst" folk? /images/icons/wink.gif

//Martin
"Ge aldrig råd för den dumme tar dem inte och den vise behöver dem inte."

Sodivra

Champion
Tja.. Jag höll med dig om att den inte säger nåt..

Erm.. Jag visste inte att jag var Krille-anhängare.. /images/icons/blush.gif
Och det är ju fortfarande sant.. Krille har ju över 5000 inlägg.

/Arvidos Magus- Too cool for public safety!\

Legioth

Swordsman
Som det redan nämnts i tidigare inlägg så säger endast antalet inlägg inte så mycket.

Och eftersom jag är matematiskt lagd påstår jag att det är effekten som är det viktigaste, inte arbetet.
Formel:
Effek = Arbete/Tid

Så det som skulle ge det korrektaste svaret skulle vara:

<table width="350" border="0"><tr><td align="right"> Effektivitet =</td><td align="right"><center>Antalet skrivna tecken (i vettiga inlägg)<hr style="color:black">Antalet dagar sedan man registrerat sig</center></td></tr></table>

Foggmock

Myrmidon
håller med övriga forumsanvändare.
tror nog att Krille skulle ta alla platser på min lista över de man inte vill hamna i bråk med... killen kan som sagt varenda grej.

en mer intressant aspekt är som många säger, inte antalet inlägg, utan kontentan. jag skulle däremot vilja ha en lista på antal inlägg/antal dagar man vatt med. inte för jag skulle hamna mkt längre upp, med 403 (detta blir det 404:e, gratta mig btw för riddarposten..=)) inlägg sen den 2000-08-26 i jämföresle med Krilles 5402 (ja, han har lagt 5000mer än mig..) sen den 2000-02-07.
sen tycker jag inte heller att moderatorer lägger i regel mer inlägg än vanliga dödliga. RipperDoc ligger väl på runt 2000 inlägg har jag för mig. pga extrem aktivitet på I första hand neotechforumet. sen den 2000-05-17, dvs en knapp sommar mer än jag. fast, sen har jag gjort en uppsving på sistone, iom att jag fått bättre tillgång till internet, iom ADSL. och desutom har jag också blivit aktiv på fler forum. mina första femit stakdes nog fram på neotechforumet skulle jag gissa.
fan vad statistik e kul egentligen!

Jag vet att jag har rätt!

chrull

Stockholm Kartell
han har inte gjort den.. som moderator/administratör kan man se sånt..

chrull

.-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--

Hasse

Hero
Ok.

Då har man lärt sig något i dag oxå./images/icons/smile.gif

Hasse

So you think you can tell heaven from hell, blue skies from pain.
Pink Floyd

Johan K

Gammal & dryg
Se där ja..

Jaha, dåså har det äntligen kommit...
Den underbara 10-i-topplisan är här.... men som du säger, den är ganksa oviktig.

[color:red]Nemo saltat sobrius, nisi forte insanis !</font color=red>

Tänkte väl att moderatorerna saknades. För då rockar krille fett med ca 5000 inlägg....

Caen/ Även Sunelf Wizard vid namn Tevanu i D&D.