Nekromanti Flickan såg ut som en greater daemon

Jag måste bara outa en grej...jag träffade en flicka på blinddate och det visade sig att hon såg ut som en greater daemon...närmare bestämt som en Lord of change (Warhammer). Grejean var den att jag tyckte mig känna igen någonting i henne när jag först såg på henne( hon hade konstiga skelande ögon) och så plötsligt så slog det mig; Tzeentch!!!!

Caen/ som tyckte det här passade bäst på det här forumet, då det inte finns ett forum för fula dater som liknar monster från fantasyrollspel.....

Weeha!

Mindgaps

Veteran
Lite of topic men...jag shit happens

uglypeople.com....nu snackar vi fula människor

"Våga vara dum!"

Sodivra

Champion
Äh håll tyst!

Jag är säker på att hon var jättesöt.. Frågan är ju bara om du skall visa modellen.. Nää?

/Arvidos Magus- Too cool for public safety!\

A fact is a fact

Modellen ser ut som en Lord of Change ska se ut, men hon såg ut som modellen, eller hade åtminstone an "uncanning resmblence" om man säger så...

Weeha!

Rosen

Myrmidon
<I>Grejean var den att jag tyckte mig känna igen någonting i henne när jag först såg på henne( hon hade konstiga skelande ögon) och så plötsligt så slog det mig; Tzeentch!!!!</I>

Så länge hon inte ser ut som Nurgle ska man väl vara nöjd...

--
Åke

Sodivra

Champion
Jag säger bara skaven!

Eller ännu värre.. Dvärgar!

Näh nu får vi nästan sluta.. Hur skulle hon må av att se sånt här egentligen? :(

/Den omtänksamme Arvidos. (Typ)

Nightowl

Champion
...och så plötsligt så slog det mig; Tzeentch!!!!

Alltså, en Lord of Change har ju fågelnäbb...?

Och Caen som är så söt! ;-)

Nightowl, hade en lärarinna i tyska på gymnasiet som såg ut som en deep one-hybrid...

We're damned if we do.
We're damned if we don't.
So let's DO it, dammit!

Nightowl

Champion
Re: A fact is a fact

Hon kanske varit oförsiktig nog att dricka öl med - tillsatser!

Nightowl, rekommenderar Spendrups

We're damned if we do.
We're damned if we don't.
So let's DO it, dammit!

Hobert

Warrior
Vikarien såg ut som en svartnisse.

För ett par år sedan hade jag en vikarie i skolan som såg ut precis som en svartnisse ur DoDs Monsterbox. Det var verkligen en chockerande likhet (särskilt formen på huvudet). Jag kommer ihåg att jag inte kunde titta direkt på henne, för då började jag skratta okontrollerat. En gång skulle jag fråga någonting, och då kom hon fram och hukade sig framför bänken så att bara huvudet (med den karaktäristiska formen) stack upp ovanför bordskanten. Min Spelledare som satt bredvid och visste vad som pågick i mitt huvud i det ögonblicket hade väldigt roligt åt det... Fast visade det inte lika tydligt som jag...

<P ID="edit"><FONT SIZE=-1><EM>Edited by Hobert on 2001-07-31 22:22.</EM></FONT></P>

Anders

Hero
Apropå rollspelsutseende...

”hon såg ut som en greater daemon...”

Själv har jag varit med om en omvänd grej, nämligen att jag träffade på en person som tyckte att jag hade ”rollspelsutseende”. Personen ifråga tyckte att jag var så vacker, påminde om Sagan om ringens alver och att jag borde byta efternamn till Alv o.s.v. Det enda trista är att personen ifråga är av hankön... /images/icons/wink.gif

”outa en grej”

”Outa”, det skär i öronen. Finns det inget bättre svenskt ord?

Dilandau

Myrmidon
Outa = Avslöja, typ. (nt)

- d -

dilandau@another.com
"Do Gnomes Dream of Subterranean Sheep?"