Svårgooglade grejer. Juggernaut ser ju pepp ut, jag har sneglat lite på gratismaterialet för ett bra tag sen. Blir det för spejsat finns ju alltid brädspelsgänget.RasmusL;n115291 said:Det kommer deffo att bli en omgång Shahida och sedan känns Estimated Prophet och Shine a Light jävligt spännande att testa! Lägg till det ett helt nydesignat blackbox-lir och Juggernaut och vi har en veritabel upptäckarbonanza för svenska rollspelare!
Låter awesome!Hellzon;n118638 said:Svårgooglade grejer. Juggernaut ser ju pepp ut, jag har sneglat lite på gratismaterialet för ett bra tag sen. Blir det för spejsat finns ju alltid brädspelsgänget.
Utöver TQY tar jag med Lugu, sorterar under "skumma kortspel Hellzon köpt på konvent". Alla har en varsin kortlek med abstrakta bilder, en spelare berättar baserat på fyra av dessa bilder och de andra ska gissa vilka det är. Kanske kan funka som nattsuddspel, vad vet jag.
Riktigt kul! Och kul att testa lajv första gången!RasmusL;n119313 said:...ooooch målgång! Jävligt bra, jävligt fräscht, jävligt kul!