Fiktionslek
Suldokar's Wake Whitehack Oktoberlandet
Jag vill bara säga att jag tycker flytten av tråden om Dimfrosts nanoapa är galen . Hans blogg är utan tvekan on topic för rollspelsforumet eller för den delen forumet om rollspelsmakande. Den har har många vinklingar som åtminstone jag upplever som fräscha och intressanta. Dessutom sägs saker och ting med humor och stil, och den som bemödat sig att läsa ordentligt hade aldrig behövt bli lurad (d v s det står ju tydligt i bloggen hur det förhåller sig om man nu skulle missat alla andra hintar). Man blir ju nästan lite generad när man ser modereringen.
Flytta tillbaka tråden där den hör hemma tycker jag, oavsett om det kommer fler kommentarer i den eller inte. Man ska väl inte behöva hamna i off-topicforumet när man söker efter spännande idéer om rollspel eller kritik av befintliga rollspel?
Menar
Christian, glad nanoapaläsare
Flytta tillbaka tråden där den hör hemma tycker jag, oavsett om det kommer fler kommentarer i den eller inte. Man ska väl inte behöva hamna i off-topicforumet när man söker efter spännande idéer om rollspel eller kritik av befintliga rollspel?
Menar
Christian, glad nanoapaläsare