Nekromanti FoggCon / StugCon / ÖlCon

Foggmock

Myrmidon
Re: Jätte-kanske

Äsch, det där var inte så seriöst, men visst tusan är du känd. Mitt första mål när jag blev extra aktiv var ju att gå förbi dig och Illern.. :gremgrin:

Och nu är det Feuflux' tur att vara nervös :gremwink:

Balderk

Swashbuckler
Re: Jätte-kanske

Hehe... Din lilla statusjägare!

Inte för att jag är mycket bättre själv. Jag tar sikte på mogge. :gremwink:

Har även haft en massa sådana dära delmål. Netfeed var nog det största. Satan så OT jag är nu. :gremgrin:

MVH
Balderk

Foggmock

Myrmidon
Re: Jätte-OT

Haha. Underbart. Synd bara att Magic Missile antagligen inte biter på en Beholder. :gremsmile:

Det vore ju trevligt!

Jag funderar på att dra till Öland/ Gotland/ Åland och cykla under nästa sommarlov i en vecka eller så, så det skulle ju passa finemang. Men det är bara ett kanske ändå, rätt mycket som ska till för att det blir av över huvudtaget. Men isf drar jag till Öland! Om jag är välkommen då förstås...

Mvh Victor Palm

Foggmock

Myrmidon
Re: Det vore ju trevligt!

Äsch. Man cyklar ju runt Öland på en trekvart sådär. Och vad tusan ska man cykla för när man kan slappa, sunka och spela i min stuga? :gremgrin:

Och givet, du är välkommen.

Sodivra

Champion
Damn, verkar som man får ta med sig tält.. [ANT]

För att det kommer så mycket folk, alltså. Sovplats, ni vet.

Foggmock

Myrmidon
Re: Damn, verkar som man får ta med sig tält.. [ANT]

jag HAR faktiskt ett tält, och som sagt, det finns plats för två sovande minst på golvet i gäststugan (som vi kan avsätta som enbart sovplats eftersom det ligger lite avsides) och minst två, tre om man gillar att mysa på golvet i mitt/brorsans rum. Klimatet på altanen lär inte vara illa heller mtp att det kommer bli pensionärsakvarium där när solen ligger på.

Men du ska väl inte sova, fegis? :gremwink:

Dimfrost

Special Circumstances

Eftersom folk tenderar att få lite underliga dygnsrytmer på sådana tillställningar kan man ju sova i skift också...

/Dimfrost

Foggmock

Myrmidon

Mjo, därav att gäststugan kanske ska räknas som sovplats dygnet runt. Sen finns det faktiskt dörrar man kan stänga, både till mitt rum och rummet med dubbelsängen. Hur pass bra ljudisolerad stugkräket är vet jag faktiskt inte, men man borde kunna spela rollspel i köket som ligger vägg i vägg med huvudändan av min och brorsans säng (ni fattar när ni kommer dit :gremgrin:) utan att personerna som sover där innanför störs nämnvärt. Såvida man inte tjuter ut sin vampyrångest i någon högfrekvent ton.

Balderk

Swashbuckler

Alltså sömn tror jag blir väldigt få timmar. Det gäller ju att ta vara på tiden när man är där. om alla ska sova till ett är det ju inget roligt. Men lite sömn behöver man ju, ibland i alla fall. Men är det sommar borde man ju kunna sova utomhus? Även om man inte tagit nått tält. Och inte har något liggunderlag. Eller sovsäck. Fast det kanske finns myror? :gremwink:

Näe, eller jag ångrar mig. Jag tror jag kommer sova ganska så mycket. Man ska inte utge sig för hårdare än man här :gremgrin:

MVH
Balderk, som kan tänka sig att sova i säng.

Zaphod_UBBT

Swordsman
Jag kan sova var som helst. Nästan. [ANT]

Jag har delat en 80 cm bred säng med två svettiga, sprattliga improteatrare i en hel natt. Talar inte det sitt tydliga språk?

Ackerfors

Alas, your rapids!

Jag räknar kallt med att jag kommer och att det blir av så jag kommer skriva som om så är fallet. :gremsmile:

Jag skulle nog sova bort några timmar i solen när inte andra aktiviteter var igång men frågan är om man vågar sova i det här underliga sällskapet. :gremsmile:

Foggmock

Myrmidon
Du kan få köksoffan. [ANT]

Den är klädd och stoppad, ungefär 50-60 cm bred och jag tror iallafall att DU kan ligga raklång i den. Rena lyxen! :gremlaugh:

Minimoni

Homelander
Klart du ska komma. Du har ju forumets sötaste avatar.

Tyvärr tror jag inte du är like söt i verkligheten.
Där har du tyvärr rätt. I verkligheten är jag en ful j***l. :gremgrin:

Kommer gärna. Tråkigt att det är en ganska stor tidsrymd kvar.

Tzimisce tackar och bockar

Balderk

Swashbuckler

Jag skulle nog sova bort några timmar i solen när inte andra aktiviteter var igång men frågan är om man vågar sova i det här underliga sällskapet
Nej, förmodligen kommer du bli skändad på alla möjliga rollspelarvis. Tärningar i alla kroppsöppningar. Rollformulär i kalsongerna. Misshandlad med livevapen. Ja, när rollspelare och framförallt vi (jag) är i farten vet man aldrig vad som kommer att hända. Men nu är vi till och med för OT för min digra smak.

/Balderk, som beslutat att sluta skriva MVH efter alla inlägg då han sällan menar det :gremwink:

Johan K

Gammal & dryg
Sommar, sol & rollspel

Hemmm, man får ju sommarvibbar direkt ju !! Finns det nått bättre än att ha sommar & sol + rollspel... Sen att man har sommarlov & inte gör nån som hellst nytta så kanske man skulle ta & pallra sig upp dit ju !

Sen så råkade jag läsa Balderks inlägg om tärningar, formulär & sådant... :gremshocked: Gäller väll att somna efter honom & vakna före honom..... :gremwink:
Eller dricka vansinigt massa kaffe & strunta i att sova...

Balderk

Swashbuckler
Re: Jag kan sova var som helst. Nästan. [ANT]

Men du är ju skitliten ju! Det är fusk!

/Balderk, på mobbinghumör idag... *menar inget