Nekromanti Folk på Forumet - Storuggla blir sentimental

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Re: Tolkientalibaner samla eder [OT]

"Men Tolkiens fantasy är inte pesudomedeltid utan inspirationen ligger främst kring gamla germanska och keltiska myter och legender"...

Du glömde några :gremwink:.

Hur som helst, jag håller inte med dig (och jag ska inte gå in på varför (för då blir det en jättedebatt, i tråden som handlade om 'Folk på Forumet')). Som du sa är det en tolkningsfråga.

(och så heter det fjantasy :gremgrin:)

walium

Ganska töntig, faktiskt
Snyter sig i gardinen

"Walle - Vad kan jag säga? Tummen upp, vem kan motstå en dansande gåsfarmare som studerar till lärare? ^_^"

Å, så fint. Jag bli alldeles tåräögd. :gremsmile:

Netfeed

Swashbuckler
Re: JUST det!

feltolkning från min sida *skäms* lite
skall vi ändra titel lite då?

tolkienbuskar? funkar det bättre?

Troberg

Sinister eater
Re: Kuriosa

Det formade tydligen en och annan personlighet...
Jaha, du kallar det personlighet... :gremgrin:

Jag, Balkestålarna, Bohlin, Erik Ny och Reidar brukar samlas till midsommar i nämnda stad för spel, snack, grillning och sånt. Ni är välkomna.

Nightowl

Champion
Re: Mins inget om det..

Jag har heller inte hört något om någon Indien-färd. Riddaren har dock en s.k. 'mail-adress' och jag har hört att man kan använda dylika för att kommunicera över enorma avstånd utan brevduvor eller semaforer...

Erik

Johan K

Gammal & dryg
Det är ju iof använbart...

Ja, jo klart att man kan använda det ju...
men brevduvor är ju klart coolare...

Quan'talis

Swashbuckler
Försenad igen, men ändå

Det här kommer ju ingen att läsa, men jag svarar i alla fall.

Kvante - Den första forumiten jag fattade tycke för faktiskt. Karln är kul och kan mycket om litteratur, vad mer kan man kräva av en man i dagens samhälle?

Aww... I bet you say that to everybody... Jag blir alldeles rörd. Jag vet inte vad jag ska säga. Jag älskar dig också, ugglan.

JPS

Ojsan, detta inlägg har jag missat totalt

Men nu när folk har länkat till det så kanske det blir läst igen. Jag måste bara säga att stämningen på wrnu är den bästa på hela internet. Här kan tolvåringar diskutera med 46-åringar, eller hur gammal Oldtimer nu var, och alla delar samma, fantastiska hobby. Jag vill också tacka alla som hänger här, men särskilt de äldre som orkar stå ut med oss yngre, det är ni som gör forumet till en plats värd att vistas på, tack! Och ett särskilt tack till Storuggla, för att han nämnde mig, jag förstår inte riktigt varför, men glad blev jag.

Mvh Victor Palm...

...Leve www.rollspel.nu!

Skuggvarg

Hero
Skuggvarg bortglömd?

Är jag så oviktig att jag inte ens får vara med på listan? *snyft...lessen i ögat* :gremfrown:

Jag som till och med ska rycka upp mig och börja besöka forumet regelbundet igen, om än bara rollspelsmakarforumet...

Och så ska jag ju uppdatera min hemsida också...snart...jag lovar...snart händer...när som helst nu...äh, skit också...ont om tid igen.

/Skuggvarg