Re: Spelforum då?
För övrigt så säger väl "Rollspelsforum" just att man kan diskutera allt som har med rollspel där? Eller är jag helt ute och cyklar?
Nej det är du inte. Jag fattar att ma kan diskutera allt som handlar m rollspel på det forumet. Det är f ö ett av mina favoritforum. tillsammans med sf-och fantasy.kultur. Men de flesta diskussionerna handlar ju ändå åm rollspel i allmänhet som t ex friforms diskussionerna osv. Inte om t ex fantasy-rollspel.
Men jag fattar att ni inte har plats för fler forum och att vid öppnandet av ett nytt forum inte ett fantasy-rollspels forum står högst upp på listan över nya forum.
Men om ni skulle öppna ett sådant med beskrivningen(som andra förmodligen läser, även om inte jag gör det): "Forum för fantasy-rollspel i allmänhet eller liknande så tror jag att det skulle komma upp diskussioner där snabbt. Men det är ju bara vad jag tror och du som webchef borde ju ha en klarare bild över vad folket på forumet vill ha.
Jag skulle iaf vara aktiv där. Och det står högst på min önskelista över ett nytt forum. Men ett allmänt spelforum skulle väl fler vara aktiva på antar jag.
Tack och hej fär mig
/Jonas, vill inte gå in i en ny lång diskussion (tänker på mina inlägg i den
här tråden som skenade iväg fullständigt och blev mer OT än jag borde låtit dom bli)