Re: Kusligt! [ANT]
Precis! Hemsidan väcker stora förhoppningar om spelet. Det gör även artikeln jag läste om det i Super Play (Super Play anekdot: Den tidning som min mormor såg ligga framme när jag var ca 12 år och misstog den för Playboy "läser du sånna där tidningar, jonas?" var hennes kommentar. En något generad tolvåring fik förklarar för henne vad det egentligen var för tidning
). Hur som helst, i Super Play (kommer inte ihåg exakt vilket nummer, ett av de senaste iaf) fanns också en trailer för spelet som även den var asgrym. En jävligt cool funktion i spelet är att man kan gå in i monstrens sinnen och se exakt vad de ser. Han som testade spelet i super play fick vara med om den något obehagliga upplevelsen att gå in i ett monsters hjärna och se det hacka ihjäl huvudpersonen (den han spelade för tillfället, det finns flera, de personer som man kan se på hemsidan) med en yxa utan att kunna göra någonting åt saken.
Det här kommer vara ett av de få spel jag införskaffar till mitt PS2 i år. Ett annat blir Silent Hill 4: The room
/Balderk, längtar