Waterhouse
Bring Them Home Now
I senaste spelet sammanställde jag hur alla tummat andras inlägg med Like, Love, Haha, Wow, Sad och Angry. Blev anklagat för att vara brus av ulvarna, men i vilket fall kommer det aldrig bli givande igen nu när folk vet att någon lätt kan sammanställa och analysera det. Handhjärta-ulven är död, alla kommer vara självmedvetna om sitt emoji-användande. Därför föreslår jag en formaliserad användning av de sex snabbemojisarna som man kan trycka på folks inlägg.
Mitt förslag:
: Jag har läst vad du skriver och förstår vad du säger. Betyder INTE att jag håller med, bara att jag fick svar på min fråga/tycker det var tydligt och bra skrivet.
: Bra resonemang, och jag HÅLLER MED som slutsatsen
:Roligt, säger inget om vad jag tycker om innehållet spelmässigt
: Det här inlägget får mig att omvärdera något jag tidigare trodde! (Hägerstrand)
:Jag håller INTE med (Martin3)
: Så dumt att klockorna stannar, men jag vill inte brusa tråden genom att gå i svaromål
Vad säger ni?
Mitt förslag:
: Jag har läst vad du skriver och förstår vad du säger. Betyder INTE att jag håller med, bara att jag fick svar på min fråga/tycker det var tydligt och bra skrivet.
: Bra resonemang, och jag HÅLLER MED som slutsatsen
:Roligt, säger inget om vad jag tycker om innehållet spelmässigt
: Det här inlägget får mig att omvärdera något jag tidigare trodde! (Hägerstrand)
:Jag håller INTE med (Martin3)
: Så dumt att klockorna stannar, men jag vill inte brusa tråden genom att gå i svaromål
Vad säger ni?
Last edited: