Vi har en studiecirkel via Kulturens (http://www.kulturens.se/) och jag har som konstnärlig ledare efter att ha genomgått någon grundläggande ledarskapsutbildning tillgång till en "kompetenscheck", alltså en summa (2800 kr/ söktillfälle) pengar jag kan bränna på att fortbilda mig inom rollspel. Rollspelsböcker och parafernalia går bort, jag vill ha upplevelser och erfarenheter, så:
Jag undrar nu om ni har några idéer och tips kring föreläsare, universitetsfolk, kompetenta och kunniga personer i ämnet, teaterpedagoger, eller helt andra aktiviteter som kan få mig att växa som rollspelare?
5kkr kan vara maxgräns för kostnaden!
Uppskattar alla idéer, dumma som smarta!
EDIT: Eftersom att tråden ligger i "Rollspel" får den gärna bli en allmän lista på fortbildning inom ämnet så tveka inte att slänga fram idéer som inte passar mina kriterier!
Jag undrar nu om ni har några idéer och tips kring föreläsare, universitetsfolk, kompetenta och kunniga personer i ämnet, teaterpedagoger, eller helt andra aktiviteter som kan få mig att växa som rollspelare?
5kkr kan vara maxgräns för kostnaden!
Uppskattar alla idéer, dumma som smarta!
EDIT: Eftersom att tråden ligger i "Rollspel" får den gärna bli en allmän lista på fortbildning inom ämnet så tveka inte att slänga fram idéer som inte passar mina kriterier!