Nekromanti forts DoD MUD. (! INGA SVAR PÅ DENNA !)

ToTTe.

Veteran
Tänkte bara säga att jag har fått tillstånd att använda den materiell jag behöver för att genomföra detta, minst i ett år sen ska de se om något behövs göras( De kanske blir rädda om jag gör det för bra :gremwink: ).

Med tanke på detta så skulle jag vilja att ALLA som är intresserade av att se detta förverkligat kontaktar mig, ÄVEN om det endast är idéer. Det faktiska skapandet går väldigt lätt, den som vill kan ( håller på med förenklingar vad gäller rum och föremål så att t.o.m 3:åringar utan datorvana skall klara av att skapa rum och föremål ).

Ni kan kontakta mig på icq eller msn,
msn: tlord@hotmail.com

detta är fram till och med söndag sen kommer jag inte att vara hemma på 12 dagar. och troligtvis inte vara online på något av det, så skulle jag ( om jag var ni ) kontakta mig på totte@ghostmail.net.

Jag skulle vara VÄLDIGT tacksam för ALL hjälp jag kan få, detta är inget man som ensam man bygger på en dag precis. Det tar tid och mycket slit, men jag ger mig inte.

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Tja...

...eftersom du frågar så... nä förresten, jag ska nog låta bli att peta i det.

Mest cred till Elder Girov dock som föreslog att ta kontakt med grabbarna.

M.

ToTTe.

Veteran
Re: Tja...

varför låta bli att "peta i det"?
Vore det inte kul att vara med i skapandet av något helt nyskapande och avancerat... Vi pratar en helt levande DoD värld där världen aldrig startas om, dör en npc så är den död nästa gång du tittar in också.. utrotar du ett pack orcher så finns inte de längre där och de djur som de levde på kan människorna jaga istället...
*funderar*
Fan va mysigt det kommer bli när allt är klart... Det kommer ta ett tag att komma dig.. Men dit kommer jag komma.. :gremsmile:

om inte annat så är idéer och annat väldigt välkommet, och varje litet handtag är ett bra handtag :gremsmile:
Gör ditt för rollspelsvärlden och hjälp till nu...

Dagarna kommer och dagarna går, ToTTe kräver mer och mer för varje år :gremwink:

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Jepp

Och visst skulle det vara kul att peta i en MUD som blev så dynamisk som Rising beskrev den. Men dygnet har bara 24 timmar, tyvärr.

M.