Nä jag siktar på 18.30Niklas73 said:NT = no text
Vicotnik är rätt lång, bär antagligen hatt nu i regnet och har kostym.Niklas73 said:Hmm jag kan ju inte gå runt och fråga alla vilka de är, hur känner jag igen dig?
Jag har ej hatt på mig, fortfarande för varmt för det. Det var bra väder när jag gick hemifrån. Men snart åker både hatt och rocken fram igen.Möller said:Vicotnik är rätt lång, bär antagligen hatt nu i regnet och har kostym.Niklas73 said:Hmm jag kan ju inte gå runt och fråga alla vilka de är, hur känner jag igen dig?
Om du har en smartphone kan du alltid skriva i vrållådan och fråga var vi sitter - alltför många av oss är dessutom tekniknördar förutom rollspelsnördar så vi brukar vara uppkopplade.Niklas73 said:Hmm jag kan ju inte gå runt och fråga alla vilka de är, hur känner jag igen dig?
Du, jag fick faktiskt svar och även om den officiella åldern är 23 så kommer man in som 18-åring bara man har leg. Grattis, nu vet du att du kommer in!Lukas said:tack för att di skickar ett mail, men jag tror inte de har någon annan åldergräns än 18.
jag har en 18årig vän som har varit där utan problem.