Dubbelsvar men vem räknar!?Corolis såklart.
Nästa spel: James Bond 007 Rpg.
Thriller!
Nästa: Microscope
Dubbelsvar men vem räknar!?Corolis såklart.
Nästa spel: James Bond 007 Rpg.
Lite klurig. Har inte spelat sorcerer själv så jag fick läsa på lite snabbt. Mitt svar på ett spel som skulle kunna användas till detta blir...Nästa: Sorcerer
Neoviking!Lite klurig. Har inte spelat sorcerer själv så jag fick läsa på lite snabbt. Mitt svar på ett spel som skulle kunna användas till detta blir...
...skrômt
Nästa spel: Space 1889
Eftersom Sea Dracula är om djuradvokater och samberättande så hade jag nog dragit till The Murder of Mr. Crow, där det är djur som argumenterar med varandra om vem som blev mördad.Den var svår. Jag drar till med en riktig fuling och säger Itras By.
Inte för att det stödjer jurister, utan för att det inte skulle vara osanlolikt att man träffar dem.
Paranoia var med för ett tag sedan. Välj ett nytt spel.Svenil.
Paranoia?
Hur kan du veta att det redan varit med?! Friend Computer does not approve...Paranoia var med för ett tag sedan. Välj ett nytt spel.
GondicaNästa spel: Space 1889
Sci-FiNästa: Flash Gordon and the Warriors of Mongo
Ah, du vänder steken/leken. Meister des Stahls.Ökenros.
Blood Feud?
LegendSagan om Ringen: Rollspelet (duh!)
Mage: the Ascension?
Kan inte låta bli att säga Kuf!The Shab-al-Hiri Roach
Eh, Mutant?Teenage Mutant Ninja Turtles & Other Strangeness?
Jag skulle nog säga Äventyr om en tittar på maid-pitchen utan sexualiserade glasögon.Eh, Mutant?
Nästa: Maid
Olympus, ur Sju små rollspelThe Coyotes of Chicago (eller: finns det ett svenskt spel med en utpekad spelare och flera spelledare?)
Coolt! Ska kolla in!Olympus, ur Sju små rollspel