Nekromanti Forumet är egentligen en front för vampyrer! (Vill du vara en vampyr?)

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Tror du jag kan vara en Brujah? Eller är jag för snäll? :)

Edit: Eller så är jag en ghoul. Eller caitiff. Eller något annat... God45 kanske vet?

God45

#PrayersForBahakan
Recca;n4356 said:
Välj klan till mig med. Det du tycker passar bäst. :)
Ni har hör talas om Recca även om ni inte vet om det. Minns ni de där morden i Stockholm där någon hittades halvvägs genom en vägg? Recca. Minns ni de där märkliga terrordåden i Prag? Recca. Flera obehagliga mord och försvinnanden runtom i Europa och mer specifikt Sverige? Recca.

Recca verkar driva en politisk agenda orelaterad till vad de flesta infiltratörerna på det här forumet diskuterar. Denna agenda verkar få henne att resa runt men vi vet inte hur, hon verkar inte lämna något fotspår någonstans. Även kameror som vi vet borde fångat henne visar inget förutom ett tomt rum eller så visas andra individer men inte Recca. (Ni har inte sett något förrän ni sett en film där en osynlig kvinna sliter av någons huvud). Vid traditionell spårning har antingen Recca försvunnit in i skuggor vid ställen utan någon annan väg därifrån eller så har mina kontakter försvunnit permanent.

Recca driver en separat blog som måste använda en mer avancerad kod än det här forumet för vi har ännu ej lyckats knäcka ens delar av den. Men det måste finnas något mer bakom den. Eller?

Recca är en av de farligaste vampyrerna vi lyckats identifiera via det här forumet. Om ni planerar kontakt med henne ta med back-up och tillräckligt med eldkraft för att sänka Godzilla.

/Där är cancer i systemet.

God45

#PrayersForBahakan
Voldstagg13;n4408 said:
Jag har aldrig spelat Vampire, men jag ser mig som en Nosferatu.:) (det är väl en klan?)
En tendens vi har märkt hos vampyrerna är att de inte verkar vara kapabla att skapa någonting nytt eller kreativt. Vampyrer kan vara musiker eller konstnärer och vara mycket tekniskt skickliga, men allt de skapar är derivat eller rena kopior. Det enda undantaget vi har funnit är de vampyrer som blir fysiskt missbildade vid sin förvandling till vampyrer, dessa verkar behålla sin kreativitet eller i alla fall delar av den.

Voldstagg13 är en av de mer aktiva vampyrerna på den sociala scenen trots att han tillhör en grupp vampyrer som inte verkar vara särskilt vanliga där. Han målar porträtt och skapar annan konst åt de andra blodsugarna vilket tillfredsställer deras arrogans och stolthet.

Detta har gjort Voldstagg13 till ett mål för jägare, han har mycket information om nästan hela vampyr samhället i norden och det enda som behövs är att han kan fås att tala...

Intressant nog har Voldstagg13 ett deviantart konto och har till och med publicerat ett självporträtt där:

Voldstagg13 said:
Tusan också! Dags att röra på sig igen...Tack, God45!
God45 said:
Ses snart ;)

God45

#PrayersForBahakan
Lupus Maximus;n4452 said:
Vid spel av datorspelet VtM: Bloodlines har det alltid blivit Toreador av någon anledning. Nosferatu och Malkavian kan uteslutas. Är jag avslöjad?
Lupus Maximus är den farligaste vampyren vi har identifierat på det här forumet. Han är inte den äldsta eller den våldsammaste vampyren men han är förrädisk att ha att göra med. Han snirklar sig in i sina offers liv genom att stöta på dem av "en slump" och gör en omedelbar kontakt med dem som en vän som de kan lita på. Inom kort har de lättat sina hjärtan till honom och han ger dem råd rörande deras problem som ofta är bra. Han är där för dem och de märker inte hur hans råd och hans manipulationer förstör resten av deras liv tills de bara har honom och är isolerade. Sedan "erkänner" han sin hemlighet för dem och får dem att lita på honom, han övertalar dem till att frivilligt bli blodslavar till honom. Vissa blöder han tomma på pengar och blod snabbt medan han håller kvar andra som slavar, boskap eller agenter. Vad som gör honom så farlig är att han är så subtil, han verkar ytterst ofarlig hela vägen och hans offer dör med tanken att det egentligen inte är hans fel. Använd extremt våld vid kontakt, låt honom inte prata med er! /Där är cancer i systemet!

God45

#PrayersForBahakan
Sia;n4561 said:
Kul! Och intressant :) efter att ha övervägt saken noga är jag redo att bli avslöjad som vampyr jag med! Du får välja den klan du tycker passar, har aldrig spelat Vampire själv.
Jag vet inte om jag borde avslöja den här varelsen och tro mig det beror inte på att jag är blödig. Varelsen Sia har uppvisat märkliga beteenden som jag skulle vilja studera under en längre period innan jag vågar uttala mig. En av mina yngre kollegor fann spåren efter en grupp blodslavar i en svenskstad som jag inte tänker namnge här. Sammtliga blodslavar var medlemar av en stödsamtalsgrupp för individer med långt gången cancer. Individer som gick med i gruppen slutade helt enkelt dö, de började till och med bli friskare pch cancern försvann som genom ett mirakel. Min kollega undersökte gruppen och fann att sedan "Sia" gått med i gruppen hade ingen av medlemarna gått bort, att hon enbart syntes till efter att solen gått ner och hon verkade bo i källaren på en övergiven byggnad. Märkligt nog bar Sia också en mössa eller keps långt neddragen tillsynes alltid. Min kollega försökte följa efter varelsen när den märkte honom. Han fick panik och sprang in på en byggarbetsplats för att försöka komma undan den när han rammlade rakt ner i ett öppet dike och bröt benet. När varelsen kom fram till honom pratade den lugnande till honom och rörde sedan vid hans ben. Han beskriver en brinnande känsla som han beskriver som "ända in i själen" men sedan var hans ben inte brutit längre. Han säger att det enda varelsen verkade göra var att röra hans ben och att något rörde sig under dens mössa vid pannan. Min kollega har sedemera upprätthålit kontakt med varelsen och kapat sina kontakter med mig. Jag vet inte vad jag ska tro om det men det kan inte vara bra. /Där är cancer i systemet?
Sia said:
Hmm... är du säker? Det låter ju som att denna förunderliga varelse får cancer att försvinna, så hur kan det vara i systemet?

God45

#PrayersForBahakan
Vicotnik;n4572 said:
Som det redan har nämts så är God45 inte något pålitlig källa. Det skulle inte förvåna mig om han har näslat sig in här på forumet för att skapa osäkerhet och osämja. Troligtvis är God45 en agent i Björn och Didis tjänst. Klan : Ventrue.
Ingen säker källa va? Nu ska vi prata inte säker källa. Vicotnik "vann" enligt honom själv förra forumet och det är inte helt fel att säga. Victonic är ledare för vad som verkar vara en grupp vampyrer som överlag är yngre och mer socialt integrerade i samhället. Missta inte det för mer "mänskliga". Victonik är tydligen "Baron" över gruppen och detta är en position som han har karvat ut, definierar och beskyddat själv. Vampyren som skapade honom är någon sorts "Prins" och ledare för den största och mest etablerade gruppen vampyrer. De verkar befinna sig i en bitter politisk kamp som dock sällan verkar leda till våld mellan medlemmarna. Victonik uppvisar den märkliga tendensen att enbart parasitera på en viss sorts offer. Han verkar enbart rikta i sig på unga blonda kvinnor, någonting som är märkligt men inte specifikt nog att så vi kunnat utnyttja det. Vi vet inte om det här beteendet är ett fysiskt behov eller ett psykologiskt tvång som för en seriemördare. Victonik har vid ett tillfälle blivit skjuten flera gånger på nära håll med flera hagelgevär samtidigt och skalat av sig det som om det vore ett bistick. Han har också vid ett tillfälle tvingat en person att skära ut sina egna lungor med hypnotiska krafter. Extreme försiktighet måste vidtas vid kontakt med honom.
Vicotnik said:
Jag är förvånad att du själv tror på vad du säger. Vill du kan vi mötas upp vid tillfälle så kan vi redan ut det hela, du verkar ha fått en hel del underliga uppfattningar om forumet och vi som håller till här.

---
Uppskattar verkligen de arbete du lägger ner när du skapar trådar som denna. De är väldigt kul att läsa och jag beundrar din kreativitet.
God45 said:
Det är okej, men vi kanske möts upp när du minst anar det...

(Tack :) Det är kul att höra att du gillar det.)

God45

#PrayersForBahakan
slanfan;n4858 said:
Kul att du är igång igen! Givetvis är forumet dock helt vampyrfritt, allt annat vore ju att betrakta som vansinne! (Caitiff)
Jag trodde länge att Slanfan var Luna Lovegood men detta är inte sant. Slanfan verkar dock ha imiterat Lovegood under perioder av okända anledningar, eller möjligtvis tvärtom. Slanfan verkar ha en mycket, mycket låg position inom vampyrsamhället. Han verkar ha få eller inga allierade inom vampyr världen vilket har lett honom till att göra allt möjligt för att hålla sig vid "liv". Tja, att jobba som tjallare för flera jägaregrupper för att göra sig av med fiender verkade fungera under en viss period. Men Slanfan, se det här som din officiella uppsägning. Ser vi dig igen är du död. Och den här avslöjningen gör dig nog inte älskad av din egen sort. Du skulle inte ha rört Unionmember478. Ses i helvetet. /Cancer i systemet.
slanfan said:
Givetvis är slanfan Luna Lovegood, så om någon är en förrädare som skall hamna på röda listan så är det, du gissade det, Luna Lovegood, som är slanfan.
slanfan är alltså oskyldig och givetvis heller inte en vampyr. Det vore ju befängt.

God45

#PrayersForBahakan
Björn Wärmedal;n4947 said:
Tror du jag kan vara en Brujah? Eller är jag för snäll? :) Edit: Eller så är jag en ghoul. Eller caitiff. Eller något annat... God45 kanske vet?
Jag vet inte vad Björn är. Han verkar inte vara en blodsugare men han umgås med dem och rör sig i deras kretsat. Vissa av dem verkar behandla honom som en av dem men andra gör det inte. Han har setts till under dagtid. Jag vet ärligt talar inte vad han är... men jag har en fruktansvärd misstanke Det här är vad jag vet. Personen som nu kallar sig Björn Wärmedal är en författare med under flera andra namn. Han skriver de där "paranormal romance" böckerna som gamla tanter och tonåringar älskar nu för tiden. Hans böcker handlar alla om att lita på och försöka leva tillsammans i harmoni med olika monster. Han avslöjar ingen riktigt information om de verkliga monstren men attityderna han uppmuntrar är oroande. Nu till min misstanke. Björn ser inte "fel" ut och han har en symbol in tatuerad på överarmen som ser ut som en av våra. Är Björn en av oss som blivit korrumperad? Jag hoppas verkligen inte det men vi måste veta. /Cancer i systemet.

God45

#PrayersForBahakan
Tell;n5284 said:
Jag är med. Tell. Välj klan, sekt, etc. själv.
Tell driver vad som utger sig för att vara en organisation som gömmer och hjälper papperslösa flyktingar vid namn Papperslös, inte illegal. Eftersom de inte finns i systemet och de aktivt gömmer sig och blir runt flyttade av PII så märker ingen att ett par av de här personerna försvinner. Ärligt talat märkte inte vi heller det förrän vi hittade en massgrav med resterna. Tell och de vampyrer han skapat verkar skala av och äta sina offers skin medan de fortfarande lever.

Får ni tag i Tell se till att döda honom en centimeter i taget.

/Cancer i systemet!

God45

#PrayersForBahakan
Korpa;n5320 said:
City Gangrel.
Korpa är ny, jag vet inte mycket om honom ännu men rapporter har kommit in om en vampyr med ett vargliknande utseende som umgås i kretsarna med den större sammanslutningen av vampyrer. Så vitt vi kan avgöra verkar andra känna honom men vi har inte sett till honom förrän nyligen. Han verkar också ovan vid modern teknologi så som bilar och datorer. Detta stämmer överens med vad vi hört från "utfrågade" vampyrer om att äldre vampyrer ofta går i ide under längre vampyrer för att senare återvända.

/Cancer i systemet.

God45

#PrayersForBahakan
illnon;n5697 said:
Assamite smyger runt God 45 exakt 8.53334 gånger och låter som sotisarna från grodan boll å hans vänner

http://www.youtube.com/watch?v=wNs7qPfsVWI
Någon är efter mig. Hans hud ser fel ut, den ser ut som ett halvbränt gammalt foto. Han har följt efter mig efter solen gått ned, antingen rört sig med folkmassor eller rört sig diskret runt området. Andra verkar inte märka att något är fel med honom. Märkliga ljud kommer ibland från platser där ingen kan vara, oidentifierbara ljud.

Jag kommer behöva omlokalisera, ni som är i mitt nätverk vet vad ni behöver göra för att inte bli komprimerade. Önska mig lycka till.

/Cancer i systemet.

illnon

Veteran
God45;n5844 said:
Någon är efter mig. Hans hud ser fel ut, den ser ut som ett halvbränt gammalt foto. Han har följt efter mig efter solen gått ned, antingen rört sig med folkmassor eller rört sig diskret runt området. Andra verkar inte märka att något är fel med honom. Märkliga ljud kommer ibland från platser där ingen kan vara, oidentifierbara ljud.

Jag kommer behöva omlokalisera, ni som är i mitt nätverk vet vad ni behöver göra för att inte bli komprimerade. Önska mig lycka till.

/Cancer i systemet.

känner mig hedrad att får vara med håller mantel framför ansikte i will suck your blod och för svinner m mörkret

Lupus Maximus

Tekniker
Trist att det sprids sådan här missinformation. Detta är ett hot mot rollspelandet, och även om vissa är emot SVEROKs åsikter om att de organiserar och representerar alla rollspelare, så ser jag ett behov av ett samarbete mellan forumpubarna och SVEROK i denna fråga.

Jag har satt några bekanta på att försöka spåra upp denna God45. Eventuellt är det möjligt att reda ut detta genom att förklara och reda ut missförstånd.

God45;n5301 said:
Lupus Maximus är...
Du prickade in rätt bra hur min karaktär skulle vara, eller aspirera mot, om jag jag någonsin är spelare i VtM :)