chrull
Stockholm Kartell
Har du siffror på det här är jag mycket intresserad.fetjesus;n37111 said:Aktiviteten är lägre, mycket lägre Chrull.
Har du siffror på det här är jag mycket intresserad.fetjesus;n37111 said:Aktiviteten är lägre, mycket lägre Chrull.
Troberg said:Det kan gå en dag utan inlägg i de centrala forumen (typ Rollspelsforumet eller Rollspelsmakande). Det hände inte för ett år sedan.
Vimes said:Sedan är forumet bara aktivt med trådar som jag är helt ointresserad av, och har varit så ganska länge. Men det tror jag inte är plattformens fel.
krank said:Så har det väl varit sedan Rising gick bort, eller så, för min del...
Vad har du för kompetens att uttrycka den åsikten?fetjesus;n37111 said:Låter i allra högsta grad som skitsnack från tekniker som inte vill göra något eller inte har kompetensen att göra det.
1. Att en sida är uppe betyder inte att den underliggande koden är stabil eller utbyggbar.fetjesus;n37111 said:Koden var i allra högsta grad stabil när jag var aktiv.
Jag tycker forumet lever i högönsklig välmåga!fetjesus;n37068 said:Vad händer? Håller forumet på att dö?
Tony.Meijer said:Schnapps!
Johorå. Det fanns riktiga dödagar på forumet även då där det enda som levde var chatten, om ens det.Troberg;n37451 said:Det kan gå en dag utan inlägg i de centrala forumen (typ Rollspelsforumet eller Rollspelsmakande). Det hände inte för ett år sedan.
Troberg said:Ytterst sällan, och inte alls i samma omfattning.
Cybot said:Så länge det är rollspelsvalhalla och inte rollspelshimmlen.
https://www.youtube.com/watch?v=MV5w262XvCU
God45 said:Så bra XD den videon gjorde min kväll.
Aktiviteten är på samma nivå som innan bytet av plattform, av det Dante kan se av statistiken. Så på så sätt verkar det som att forumet inte är närmare döden nu än det var förut.fetjesus;n37068 said:Vad händer? Håller forumet på att dö? Känns som att det startade ungefär i samtid som det nya upplägget dök upp. Har ni bytt team?
Übereil said:Det kan vara så att folk känner att formet inte är samma sak längre och därför har en fördom om att både de själva och andra är mindre aktiva.
Däremot är jag bombsäker på att aktiviteten är mycket mindre i praten. Det kanske är det som gör att folk känner att forumet är dött - att praten inte längre ger en "illusion" (eller vad man ska kalla det) av att det är en massa folk/aktivitet här.
Magnus Seter said:Ja, så kan det vara. Det är en pågående puck vi försöker ta tag i. Den prat vi har nu tar för stor plats för sidan för att ha den på samma sida som forumslistan.
På slutet var det enligt Spider nån timme om dagen som lades på att hålla plattformen uppe.krank;n37157 said:Däremot var det minst nån timme i veckan som teknikern fick lägga på att få forumet att leva igen när det krashade.
Glömde att ge ett specifikt svar på denna fråga.fetjesus;n37068 said:Har ni bytt team?
Magnus Seter said:I natt sov jag fem timmar. Rekord för denna sommar.