Nekromanti Forumet gick ner idag.

Spider Jerusalem_UBBT

Swashbuckler
Hej,

Ni kanske känner mig som The Riddler eller Spider Jerusalem...
Klockan 6 idag så gick forumet ned pågrund av att vi tappade kontakten med SQL servern.
Detta var inte något som orsakades av oss utan det verkar som andra som ligger hos sverok hade samma problem.
Det komm ju upp nu runt lunch igen men jag har bett Sverok om en förklaring av vad det var som hände.

Korpen

Hero
The Riddler said:
Hej,

Ni kanske känner mig som The Riddler eller Spider Jerusalem...
Klockan 6 idag så gick forumet ned pågrund av att vi tappade kontakten med SQL servern.
Detta var inte något som orsakades av oss utan det verkar som andra som ligger hos sverok hade samma problem.
Det komm ju upp nu runt lunch igen men jag har bett Sverok om en förklaring av vad det var som hände.
Bränn! Bränn! Bränn! :gremwink:

Möller

Hubert Hortlax
The Riddler said:
jag har bett Sverok om en förklaring av vad det var som hände.
Så så, var snäll mot Sverok. En förklaring kanske vi är värda, men inga hot om tusen flugor och hemsökning av armhålor! För det mesta har det väl ändå funkat bra att ligga på deras servrar.

Spider Jerusalem_UBBT

Swashbuckler
Möller said:
The Riddler said:
Så så, var snäll mot Sverok. En förklaring kanske vi är värda, men inga hot om tusen flugor och hemsökning av armhålor! För det mesta har det väl ändå funkat bra att ligga på deras servrar.
Det är en sanning med modifikation... men jag bad bara om man kunde få en förklaring på vad det var som hände.

Nästa steg är att hota med att 100 rollspels nördar kommer in på deras kansli.

Unfair

Hero
The Riddler said:
Möller said:
The Riddler said:
Det är en sanning med modifikation... men jag bad bara om man kunde få en förklaring på vad det var som hände.

Nästa steg är att hota med att 100 rollspels nördar kommer in på deras kansli.
Men men. Det finns ju spel där. Hur ska du kunna hota med att folk kommer över och spelar spel med dem?

anth

Vetefan
The Riddler said:
Jag har fått en förklraing nu som jag väljer att hålla för mig själv då jag inte orkar översätta till skråvmål.
Du behöver inte förklara, bara berätta vem vi ska lyncha. :gremsmile:

Spider Jerusalem_UBBT

Swashbuckler
anth said:
The Riddler said:
Jag har fått en förklraing nu som jag väljer att hålla för mig själv då jag inte orkar översätta till skråvmål.
Du behöver inte förklara, bara berätta vem vi ska lyncha. :gremsmile:
Vi lynchar inte folk, det var strul för dom och dom löste det så fort dom kunde och ska jobba på att se till så det inte händer igen.

Sapient

Swashbuckler
The Riddler said:
Säg som det är, ingen hade orkat tömma nätverkskablarna på länge och de var fulla med lösa bits som hade korkat igen routrarna.

Sapient

Swashbuckler
The Riddler said:
Vi lynchar inte folk, det var strul för dom och dom löste det så fort dom kunde och ska jobba på att se till så det inte händer igen.
Om de ser till att det inte händer igen, så lynchar vi inte dem.

Fair enough.