Nekromanti Forumet tappar [möjlig OT]

Troberg

Sinister eater
tja, jag kan byta IP-nummer hur jag vill men det tar ungefär 20 minuter. telia ADSL och en windowsburk.. inte svårt.
Jag vet, dessutom kan man ju som jag ha åtta stycken. Trots det så är det det bästa man kan åstadkomma. Alternativet är att vara på hugget och kicka varenda gång han registrerar sig igen (vilket han borde tröttna på ganska snart).

Frixeray

Swordsman
Ja, jag är fortfarande här...

...och du har just lyckats göra mig smått irriterad, IGEN!

Jag brukar normalt sett kunna ta kritik, MEN när den kommer från en sån som du, så brukar jag inte bli särskilt glad.

DU gjorde oss mycket irriterad och gör det fortfarande.

DU skapade en hel del av den negativa stämningen som fanns då genom att just irritera oss.

Jag håller med om att forumet var bättre förr, men det berodde imho på att det fanns vissa agitatorer på forumet, även om stämningen ibland blev lite väl hätsk. Det var DET som delvis gjorde forumet intressantare och definitivt inte DU.

Trådarna "Vilka bor i Belu", "Avatarex im BACK" och "KHELATARFORUM NUUUUUU" var dina verk. De är nu låsta och visar väl vad moderatorerna tycker om ditt sätt att diskutera då dessa trådar kom på oerhört kort tid. Dina tidigare inlägg som koboldjägaren var väl knappast något att ha de heller... Inlägg såsom "Hörru Balzamvinäger" och liknande. Visst, det var väl eventuellt lite att ta i i tråden "Apa", det medges även om jag fortfarande inte gillar hans idé. (Arvidos undrade f.ö. i samma tråd vad jag hade emot Koboldjägaren, räcker detta som svar nu en sisådär två år och en månad senare?)

Sedan det faktum att du och dina polare anklagats för att vara en och samma person kan tas i åtanke. Inlägg där "ni" glömt att byta användare och en person svarade på sitt eget inlägg med "Det tycker jag med". Finner det intressant att ni alla tre kom tillbaka ungefär samtidigt efter att ha varit borta i cirka två år.

Hade du inte nämnt mig hade jag troligtvis inte tagit illa upp, men nu gjorde du misstaget att nämna mig här, något som stör mig.

Du är och förblir en evig grisodlare i mina och flera andras ögon. Fatta

Sodivra

Champion
Re: Ja, jag är fortfarande här...

Arvidos undrade f.ö. i samma tråd vad jag hade emot Koboldjägaren, räcker detta som svar nu en sisådär två år och en månad senare?

Oj, så otrevlig jag var på den tiden. :gremsmile:
Här är länken för den som vill slippa leta: apa

Ackerfors

Alas, your rapids!
Arvidos [ot]

Oj, så otrevlig jag var på den tiden :gremsmile:

Haha, ja du... Det var lite mer Greenpeace över dig då... Nu är det mer Flower Power och Love, peace and understanding colors... :gremwink:

Man Mountainman

Storsvagåret
Re: Ja, jag är fortfarande här...

Oj, så otrevlig jag var på den tiden.

Fast du måste erkänna att det är ganska gulligt?

ClaesFredrik

Veteran
Kritik

Det är ganska intressant att se att många har så svårt att ta emot kritik (som inte ens är mot er utan mot forumet)... Man skriver att forumet var bättre förr och ber om en lite mer avspänd stämning och plötsigt sitter alla och skriver skit om en... Tråden handlar inte om mig utan om forumet. Det här är ju barnsligt...

Ps Jag vet att ni kommer skriva att även jag är barnslig, så lägg bara ner det... för ni bör väll veta bättre än han som blivit bannad två gånger...Ds

Oldtimer

Slava Ukraini!
"dynamisk IP", fast som en person (kom inte ihåg vem) nämnde så sker ett IP-byte ungefär varannat år?
Jag sitter på Telenordia ADSL och får alltid ny IP varje gång jag kopplar upp. Jag vet, eftersom Telenordia är så sunkigt att jag tappar förbindelsen några gånger per dag. :gremmad:

/Mikael

Svarte Faraonen

ром и смерть
"Apa" hade ju faktiskt kreativitet och substans, även om kreativiteten inte var särskilt Eon-relaterad. Man kan ju knappast kalla "KHELATAARFORUM NU!" för en tråd med potential att utveckla sig till något kreativt och intressant, mestadels för att den saknade argument. Dessutom har tiderna, såsom påpekats nedan, förändrats. När det fanns färre användare kunde man ha en mer avslappnad stämning på forumet, nu när det kommit tusentals personer till Eonforumet som alla vill diskutera måste man helt enkelt sålla hårdare. Det är just den stora mängden användare som gjort att jag inte längre håller till lika mycket på Eon-forumet. Det har helt enkelt blivit mindre "personligt".

chrull

Stockholm Kartell
Hahahaha [helt ot]

respekt för din avatar.
the amazing infallable osv osv osv :gremlaugh:

nice indeed

chrull

Stockholm Kartell
och om någon kan...

...skulle jag gärna ha bilden på "magistern" som avatar :gremgrin::gremgrin::gremgrin::gremgrin::gremgrin::gremgrin::gremgrin::gremgrin::gremgrin::gremgrin::gremgrin:

walium

Ganska töntig, faktiskt
Re: Kritik

Naturligtvis påverkar skribentens egen status om inlägget tas på allvar eller ej. Du har ingen tyngd och pondus här på forumet snarare tvärtom. Är det då så konstigt att folk bli sura när en av Eon-forumets genom tiderna värsta förbrytare börjar gnälla om att det var bättre förr? Hade du själv lyft ens ett halvt finger för att höja stämmningen så hade din kritik kunnat tas mer på allvar. Du har faktiskt bara dig själv att skylla.

Att Eon-forumet har blivit kaotiskt är inte någon nyhet, men nu börjar det faktiskt lugna ner sig ganska mycket även om det knappast är din förtjänst.

Svarte Faraonen

ром и смерть
Re: och om någon kan...

Jag har mina misstankar om vem "magistern" kan vara. När termen "magister Knutsson" används på det viset under den tidsepoken torde det vara Gösta Knutsson, som bland annat skrev böckerna om Pelle Svanslös. Jag skickar med en bild som jämförelsematerial.