Ja, jag är fortfarande här...
...och du har just lyckats göra mig smått irriterad, IGEN!
Jag brukar normalt sett kunna ta kritik, MEN när den kommer från en sån som du, så brukar jag inte bli särskilt glad.
DU gjorde oss mycket irriterad och gör det fortfarande.
DU skapade en hel del av den negativa stämningen som fanns då genom att just irritera oss.
Jag håller med om att forumet var bättre förr, men det berodde imho på att det fanns vissa agitatorer på forumet, även om stämningen ibland blev lite väl hätsk. Det var DET som delvis gjorde forumet intressantare och definitivt inte DU.
Trådarna "Vilka bor i Belu", "Avatarex im BACK" och "KHELATARFORUM NUUUUUU" var dina verk. De är nu låsta och visar väl vad moderatorerna tycker om ditt sätt att diskutera då dessa trådar kom på oerhört kort tid. Dina tidigare inlägg som koboldjägaren var väl knappast något att ha de heller... Inlägg såsom "Hörru Balzamvinäger" och liknande. Visst, det var väl eventuellt lite att ta i i tråden "Apa", det medges även om jag fortfarande inte gillar hans idé. (Arvidos undrade f.ö. i samma tråd vad jag hade emot Koboldjägaren, räcker detta som svar nu en sisådär två år och en månad senare?)
Sedan det faktum att du och dina polare anklagats för att vara en och samma person kan tas i åtanke. Inlägg där "ni" glömt att byta användare och en person svarade på sitt eget inlägg med "Det tycker jag med". Finner det intressant att ni alla tre kom tillbaka ungefär samtidigt efter att ha varit borta i cirka två år.
Hade du inte nämnt mig hade jag troligtvis inte tagit illa upp, men nu gjorde du misstaget att nämna mig här, något som stör mig.
Du är och förblir en evig grisodlare i mina och flera andras ögon. Fatta