T Truchier Veteran Joined 31 Jul 2000 Messages 73 Location Garphyttan, Örebro, Sverige 6 Dec 2000 #1 Varför ändrar Forumets översta meny språk hela tiden ? det är ganska irriterande... /Truchier Carai an Caldazar
Varför ändrar Forumets översta meny språk hela tiden ? det är ganska irriterande... /Truchier Carai an Caldazar
G Gardener Champion Joined 7 Feb 2000 Messages 8,445 Location Södermalm 6 Dec 2000 #2 Det ska den inte göra om du inte själv ändrar språk i din profil. MVH Olle Johansson Chefredaktör, www.rollspel.nu
Det ska den inte göra om du inte själv ändrar språk i din profil. MVH Olle Johansson Chefredaktör, www.rollspel.nu
T Truchier Veteran Joined 31 Jul 2000 Messages 73 Location Garphyttan, Örebro, Sverige 6 Dec 2000 #3 När jag kommer in på forumet är det på Svenska sedan om jag klickar runt lite så byter det till Engelska Carai an Caldazar
När jag kommer in på forumet är det på Svenska sedan om jag klickar runt lite så byter det till Engelska Carai an Caldazar
G Gardener Champion Joined 7 Feb 2000 Messages 8,445 Location Södermalm 6 Dec 2000 #4 Har du kollat vad du har för språkinställning i din profil? Testa att byta och se vad som händer. Har någon annan råkat ut för samma sak? MVH Olle Johansson Chefredaktör, www.rollspel.nu
Har du kollat vad du har för språkinställning i din profil? Testa att byta och se vad som händer. Har någon annan råkat ut för samma sak? MVH Olle Johansson Chefredaktör, www.rollspel.nu
R Riddaren Swashbuckler Joined 18 May 2000 Messages 2,944 Location Vintergatan, Universum 7 Dec 2000 #5 Nope... ...har hela tiden Svenska /images/icons/smile.gif Men hur är det om det är inställt på Engelska t.ex.? Står det på Svenska när man börjar och sedan på alla andra ställen engelska? Riddaren Även den bäste har dåliga dagar
Nope... ...har hela tiden Svenska /images/icons/smile.gif Men hur är det om det är inställt på Engelska t.ex.? Står det på Svenska när man börjar och sedan på alla andra ställen engelska? Riddaren Även den bäste har dåliga dagar
G Gardener Champion Joined 7 Feb 2000 Messages 8,445 Location Södermalm 7 Dec 2000 #6 Re: Nope... Om man väljer engelska så ska all text bli på engelska istf svenska (förutom våra grafik-knappar). Det fungerar naturligtvis bara om man är inloggad. MVH Olle Johansson Chefredaktör, www.rollspel.nu
Re: Nope... Om man väljer engelska så ska all text bli på engelska istf svenska (förutom våra grafik-knappar). Det fungerar naturligtvis bara om man är inloggad. MVH Olle Johansson Chefredaktör, www.rollspel.nu
T Truchier Veteran Joined 31 Jul 2000 Messages 73 Location Garphyttan, Örebro, Sverige 7 Dec 2000 #7 Re: Nope... Det kanvara nått fel på min webbläsare också skall kolla upp det..