Jag ska stämma av med Lupus och Vicotnik. Vi har en resurs som sparkar på dörren och vill in ...
*vink vink*Magnus Seter;n285773 said:Nu har vi utökat teknikergruppen med en ivrig resurs. Hen får presentera sig själv om hen så önskar.
Jag vill passa på att tacka för att ni frågar om hur det går, så att vi sätter lite fokus på arbetet.
/Magnus
Spåret nu är vBulletin v4. Om vi skulle byta spår skulle vi behöva börja om helt från början så det är inte aktuellt.Rymdhamster;n285804 said:Betyder det här att risken att vi blir fast med discourse i framtiden just ökade markant
Jag har funderat på det också. Ska kolla med teknikergänget om det är vettigt att göra det.Brynolf;n291578 said:Inte insatt på något som helst sätt, men borde inte femmans barnsjukdomar ha botats vid det här laget? Är det enklare att nedgradera eller laga det som nu är? Ingen retorisk fråga.
Koden till webbsidor utvecklas hela tiden vartefter det kommer nya teknologier.Brynolf;n291578 said:Inte insatt på något som helst sätt, men borde inte femmans barnsjukdomar ha botats vid det här laget? Är det enklare att nedgradera eller laga det som nu är? Ingen retorisk fråga.
Ok, här behöver man ju ta ställning. OM dessa nya buggfixar skulle "laga" forumet tillräckligt bra så är ju konverteringsskripten onödiga, oavsett hur mycket jobb som lagts ned på dem. Men jag förutsätter så smått att det redan har fnulats över detta. Eller?anth;n291945 said:Det finns alltså nya bugfixar till forumet som vi inte kört - för vi är rädda för att då kanske våra konverteringsskript slutar fungera.
Det är ju fortfarande ingen som tycker att det varit värt att skriva ett officielt konverteringsscript, så med all säkerhet fortfrande inte tillräckligt bra.Brynolf;n292001 said:Ok, här behöver man ju ta ställning. OM dessa nya buggfixar skulle "laga" forumet tillräckligt bra så är ju konverteringsskripten onödiga, oavsett hur mycket jobb som lagts ned på dem. Men jag förutsätter så smått att det redan har fnulats över detta. Eller?
Minst månader.Anchorman;n291998 said:Finns det någon tidsram? När förväntas det bli klart? Snackar vi veckor, månader eller år?