Nekromanti Forumets Dolda Historia!

Organ

Out of time, out of mind
Fniss! :gremgrin: Hitta fler! Vi vill ha en hel forumstapet som beskriver hela historien fram till och med senaste DanCon eller nått.

Gardener och Yyy är ju klart identifierade, men vilka är de tre snubbarna nere till höger?

/Anders

Sodivra

Champion
Vi vill ha en hel forumstapet som beskriver hela historien fram till och med senaste DanCon eller nått.
Till julkalendern rent av, kanske? :gremsmile:

Vilka är de tre snubbarna nere till höger?
Först är det Storuggla, och man skulle kunna tänka sig att de två andra är Rising och Feliath, kanske...?

Organ

Out of time, out of mind
Vilka är de tre snubbarna nere till höger?
Först är det Storuggla...
Historieförfalskare!!!! Det kan omöjligt vara Storuggla, han har ju ingen hatt!

/Anders

Storuggla

Champion
"Historieförfalskare!!!! Det kan omöjligt vara Storuggla, han har ju ingen hatt!"

Jag kan ju ha blottad hjässa inför Gardener, väl? Keso, liksom... :gremsmile:
Feliath däremot, han respekterar ju ingen!

Storuggla, gång 754

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Historieförfalskare!!!! Det kan omöjligt vara Storuggla, han har ju ingen hatt!

/Anders
Hatt, nej. Dock tycker jag det ser ut som samtliga herrar bär huvudbonad. På den där tiden såg de ju inte riktigt likadana ut bara. Jag skulle gissa på någon form av coif (bejbismössa ni vet) men det är lite svårt att se på det där fotot. Digitalkamerorna har verkligen utvecklats mycket sen dess.

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
En tidig bild på Herr Nils

Följande bild ska vara det först dokumenterade beviset av Herr Nils förevisande svärdskonst för ... hmmmm ... minns inte riktigt vem ...

Enligt säkra källor ska den efterföljande bilden som togs några sekunder senare även visa den första halshuggningen, men jag har inte lyckats hitta den.

/M

Johan K

Gammal & dryg
Hahaha !
Det här är humor på hög nivå !! :gremgrin: Det här kommer jag att garva åt resten av dagen !! Även bilden på herr nils var ju klockren !

/ Johan K, som sammlar ork för att gå & handla..