Nekromanti Forumfika i Uppsala

Man Mountainman

Storsvagåret
Vi börjar bli rätt många forumiter som har Uppsala som hemort vid det här laget, så det börjar kanske bli dags att träffas över en fika. Är ni intresserade kan ni ju hojta till här nedanför. Ny i Uppsala som jag är så har jag dock ingen koll på bra fikaställen, så ni får gärna hjälpa till. Vad gäller tid så föreslår jag nästa lördag (4/9) klockan två, men det är förstås förhandlingsbart.

Chaireas

Veteran
Varför inte redan klockan ett på Café Linné 'Pirogen' (jag ska på inflyttningsfest, så för sent är ju dumt... =) ? Det är trevligt, har bra bakverk, och har äntligen utökat så att det kan ta emot lite mer folk. För er som inte är inavlade uppsalaiter ligger det på Svartbäcksgatan, ett kvarter ner från Stadsbiblioteket.

Dvs, lördagen 4/9 på Café Linné (Pirogen) på Svartbäcksgatan, 13:00...

Mattis

Swordsman
Vore lite kul, även om jag inte är så aktiv här på forumet. Gardener är väl också från Uppsala, om jag inte missminner mig.

Gardener

Champion
Jag kommer! Linné ligger precis runt hörnet för mig också så det passar mig alldeles utmärkt. Jag kan kanske behöva en påminnelse för jag är urusel på att komma ihåg saker och komma i tid. =]

GrottrolletNaug

Swashbuckler
Argh!

Så jobbigt att vi har ett inplanerat spelmöte just då... Jag kanske kan övertyga min Spielführer om att vi ska titta förbi och säga hej åtminstone. Det verkar väldigt trevligt.

/Naug

PS
Tack för mailet Dnalor :gremsmile: