Jepp.luddwig;n190135 said:Fem mil är ju bara ett stenkast med Norrlandsmått mätt. Men fem mil inåt landet, vart hamnar man då? Bastuträsk?
S.A.S.K. (Skellefteå Allmänna SpelKlubb) som är alldeles i startgroparna är väl en tänkbar väg.Anaythea;n190164 said:Borde vi kanske organisera oss på något sätt? Skulle vara kul att träffa fler engagerade rollspelsmänniskor att köra med.
Jag har letat med ljus och lykta på Legend efter intresserade rollspelare men det är bristvara i jämförelse med t.ex magic eller warhammerspelare. Är med i styrelsen för sask och annonserat via FB i gruppen med begränsat intresse. Men det kanske gömmer sig folk någonstans som är intresserade. Själv lever jag och andas rollspel och söker likasinnade.mirandir;n190179 said:Spelar alldeles för lite. Just nu är det bara Äventyr på Nordsken. Sedan lyckades jag ju få spela ett pass Western på ett Klosscon för nått år sedan.
S.A.S.K. (Skellefteå Allmänna SpelKlubb) som är alldeles i startgroparna är väl en tänkbar väg.
Jag är lätt på fika. Jag flyttade upp 2009 så du kanske inte känner mig än iafluddwig;n190188 said:Kanske ett rollspelsfika? Äta kakor, diskutera spel och träffa nytt folk (eller inse att alla redan känner alla eftersom det är en liten stad)?
Jag hade gärna varit med. Vore kul att testa MÅ0 som jag faktisk precis nyss köpt men inte hunnit läsa eller spela. Har dock annat planerat för imorgon.Anaythea;n190196 said:Jag kör iaf som sagt en kampanj i Genlab Alfa. Vi kan behöva en till spelare i morgon söndag, 18:00 på Campus.
Iofs insåg jag just att jag kan ju inte alls sitta och titta på jag är sjukskriven pga en smäll I ryggen från jobbet så jag kan ligga eller stå och åka buss är h-vetet. Så jag får skippa imorgon I vilket fall, blev bara lite för peppad så jag glömde det.113;n190227 said:Jag har inte köpt det men är ju riktigt sugen spela, däremot blir Det nog tufft få till så snabbt inpå. Barn å sånt. Ska kolla. Om någon Annan är sugen så kör På! Jag kan lika gärna sitta bredvid och titta på
Jag är som vanligt tokpå. :grin:luddwig;n190439 said:Och Wyldstorm, om du läster det här så tycker jag att du ska haka på. Du har ju klagat på att du aldrig får spela.