Hur visste du det!?!?Vem är vem?
Khan känner jag igen pågrund av hans profilbild, kanske hans bror som sitter bredvid? Ymir gissar jag är fotograf för att han inte vill vara med på bild, eller?
Bifur är den som har det mastigaste skägget?
Zeedox i vit "huvudbonad"?
Ah, nej, jag tänkte på personen bortanför Khan.Jag sitter faktiskt bredvid @Khan i grå jacka. Tycker du vi är lika?
Hur visste du det!?!?
Bwahaha! Jag ser djupt lidande ut. *internal screaming* i allra högsta grad.
That folk band is Fornfela, led by Kristin, one of my oldest friends.I hope you enjoyed your drinks. The meet up didn’t match my schedule but I found great company elsewhere later at Frimis.
Seven days per year - Thoughtful Dane
I’m attending Medeltidsveckan, the yearly medieval festival in Visby on the Swedish island Gotland in the Baltic Sea. This is my first visit and I’m trying to get my hold of this thing that I’ve heard people talk about with light in their eyes since I first moved to Sweden years ago. People...thoughtfuldane.com
Thanks, she did such a good job! I didn’t get the name and couldn’t find them in the programme!That folk band is Fornfela, led by Kristin, one of my oldest friends.
Det är den så vitt jag vet icke-forumitiske sagoberättaren Pierre, och bortanför honom hans fru Sara, som är med och skriver Eon 5.Ah, nej, jag tänkte på personen bortanför Khan.
Ah, missade er helt. Kul. Räknar vi in 6 forumiter då? Satsar på fler nästa år!Yes - det är jag som sitter längst bort och smilar!
Du gav mig mod, så nästa gång annonserar jag / vi ut något i ännu bättre tid!Ah, missade er helt. Kul. Räknar vi in 6 forumiter då? Satsar på fler nästa år!