Rickard
Urverk speldesign
<hr size="1" width="80%">från moderering said:Du har härmed tilldelats en tillsägelse för det här inlägget och för att du fortsätter att skriva i tråden trots ett modererande inlägg. Har du några klagomål på detta så rekommenderar jag att du hör av dig eller startar en tråd på Rollspel.nu-forumet.
Eftersom det inte är så svårt att lista ut namnet så kan man ändra "Du" till "Ni" och på så sätt skippa att säga vem den andre är. Jag har aldrig bett om ett namn. Just nu så känns det, utifrån hur modereringen är skriven, som att ni skuldbelägger endast en person. Jag nämner detta mest om ni inte har tänkt på att det kan kännas så, men om ni har tänkt på det och struntar i det, så finns det väl inte så mycket mer att säga.walium said:Det är sällan särskilt svårt att lista ut vem som är kandidat för att modereras även om inga namn nämns. Särskilt om moderatorerna bekräftar. Jag kan inte ändra reglerna på egen hand, men det står dig naturligtvis fritt att själv diskutera dem genom att starta en tråd på Rollspel.nu-forumet.
/Han som tycker det känns som om moderatorerna verkar ta allt för mycket för givet