Nekromanti Forumnyheter

Johan K

Gammal & dryg
Aha !

Vi har inte släppt independent-forumen än då jag håller på att bygga upp funktionaliteten för dem.
Då fick jag ju svar på mïn fråga om just det... Tyckte att det var nått som inte stämmde när jag såg dem i rullmenyn när jag skulle söka på en grej... :gremcrazy:

Gardener

Champion
Re: Forumnyheter [ANT]

Det är inte så svårt längre då jag installerade ett script som fixade det när jag ordnade balderks namn.

Balderk

Swashbuckler
(jag tycker iofs att han gott kunde väntat.. jag har ju stört mig på mitt nick mycket längre än han )
Äh, du har ju inte gjort det till en stor fråga. Jag har ju klagat på det så mycket så alla vet att jag är missnöjd med mitt namn, eller var då jag nu fått byta mitt namn :gremsmirk:

/Balderk

Foggmock

Myrmidon
Äh, du har ju inte gjort det till en stor fråga.

Nä, jag har frågat Gardener två gånger, tops, och fått svaret 'Nej' respektive 'Det kommer gå i nya forumsversionen' och vart nöjd med dem svaren. Inte tjatat och gnällt som nå pörskans barnrumpa! :gremwink:

Balderk

Swashbuckler
Å, värst vad du ville framstå mogen då!

Själv skyr jag inga medel för att få det jag vill ha! Om det får mig att framstå som en barnrumpa, fine. Dessutom så var ju min skit mycket fulare än (Dane), tack vara det jävla understräcket! hellre parentes än understräck.

/Balderk, :gremsmile: