Det slog mig precis, när det blev en möjlighet att kommentera material från framsidan direkt därifrån så var det väl inte bara jag som blev lite "störd" på små korta kommentarer av bland annat seriestripparna. Jag har nu, tack vare att jag sett mer på www.rollspel.nu som helhet än bara forumen, accepterat att det faktiskt kan få vara på det viset.
Man kan säga att jag gått från forumräv till www.rollspel.nu-räv då jag oftast spanar in nya artiklar, nyheter och notiser innan jag klickar mig vidare till webbforum, hur är det för er andra som känner att rollspel.nu är en del av vardagen, är ni forumrävar eller www.rollspel.nu-rävar?
Till alla som "bara" hänger på forumen, öppna ögonen, www.rollspel.nu är så mycket mer än bara en diskussionsplats.
/Seinet Wintermute - Producerar inlägg som bara den idag
Man kan säga att jag gått från forumräv till www.rollspel.nu-räv då jag oftast spanar in nya artiklar, nyheter och notiser innan jag klickar mig vidare till webbforum, hur är det för er andra som känner att rollspel.nu är en del av vardagen, är ni forumrävar eller www.rollspel.nu-rävar?
Till alla som "bara" hänger på forumen, öppna ögonen, www.rollspel.nu är så mycket mer än bara en diskussionsplats.
/Seinet Wintermute - Producerar inlägg som bara den idag