Nekromanti Forumsöl 28 okt m. Konrad Konvalj

Spider Jerusalem_UBBT

Swashbuckler
anth said:
Dr. Frankenstein said:
OT har godare öl och jag är högst tveksam till att det kommer finnas fler sittplatser på BA, men då jag inte orkar argumentera för mycket så struntar jag i det och accepterar nederlag.
Det finns garanterat fler sittplatser på BA eftersom jag just bokade rummet bakom baren i rollspel.nus namn.
Då vågar jag mig på gissningen att det kommer att finnas fler platser på BA. Du tog BA SoFo?

Konrad Konvalj

Myrmidon
Så länge det finns öl så spelar det ju ingen roll vart det blir och nu har anth bokat bord så jag ställer mig glatt in i ledet.

Dr.F, du belönas ju med en prima vara till reducerat pris oavsett så du har ju vunnit!

Spider Jerusalem_UBBT

Swashbuckler
Konrad Konvalj said:
Så länge det finns öl så spelar det ju ingen roll vart det blir och nu har anth bokat bord så jag ställer mig glatt in i ledet.

Dr.F, du belönas ju med en prima vara till reducerat pris oavsett så du har ju vunnit!
Men på BA dricker jag inte på rabat :(, Nej det är inget fel på BA förutom att dom inte har lika bra öl som på OT men dom har inte dålig öl. Samt om anth har bokat bord så blir det skit bra.

anth

Vetefan
Konrad Konvalj said:
16.44 Stockholm T-central eller vafals den nu heter.
Troligen anländer jag klädd i brunt eftersom det var brunt som gällde. Alternativt har jag vanliga kläder på mig som den civilist jag är.

Önskar forumiter med plakat uppradade så jag vet vart jag skall gå. Annars går jag till närmaste pub och inmundigar en bärs, och inväntar "efter jobbet tiden" och letar mig till BA eller vad det nu blir.
Om du inte får någon guide från T-centralen kommer här en vägbeskrivning.
Gå från centralstationen till T-centralen (det finns pilar som pekar till tunnelbanan).
Ta grön linje mot Hagsätra/Farsta strand/Skarpnäck.
Åk förbi Gamla stan och Slussen och gå av vid Medborgarplatsen (en gul station).
Gå framåt (i tågets färdriktning) och använd uppgången Götgatan/Folkungagatan.
Väl uppe vid biljetthallen tar du vänster.
Om du har tagit rätt uppgång kommer du nu stå på Folkungagatan och på andra sidan Folkungagatan ska du se McDonalds ligga.
Gå åt vänster på Folkungagatan tills du kommer till Bishops Arms (Folkungagatan 105) - det är en bit att gå så det tar c:a 5 min.
Gå in på BA, fram till baren, sväng vänster runt baren tills du kommer till ett rum bakom baren - där sitter vi.
Om du är osäker är det bara att fråga i baren eftersom jag bokat rummet i rollspel.nus namn.
Det finns en risk för att du är en av de första om du kommer till sthlm redan 16:45.

anth

Vetefan
Dr. Frankenstein said:
Från vilken tid har du bokat?
Hela kvällen, jag har sagt till dem att folk kommer att trilla in mellan 17:00-20:00 och stanna till stängning, att vi blir runt 8-10 st och att 5-6 av oss kommer att äta.

Någon som kan få tag på Gardener och påminna honom att det är forumsöl igen?
(jag nämnde det för honom förra veckan, men jag vet inte om han var i tillstånd att memorera saker vid den tidpunkten)

Konrad Konvalj

Myrmidon
Dr. Frankenstein said:
K.K jag skulle kunna möta dig på centralen.
Jag slutar 16:00
Äh skiit it.

Jag anländer ju inte förens vid 16.45, och har vägbeskrivningar att följa.

Kan vara skönt att ta en sväng om på stan också. Passa på att leta nån julklapp kanske.

Är du där, och inte har nått bättre för dig så visst, men annars är det lugnt.

Anarchclown

Swashbuckler
Jag gör som jag vill! *Ser ut som en trotsig sexåring* Öh... ok. Jag lovar att stanna lite längre denna gång.

Konrad Konvalj

Myrmidon
Alla oroliga forumiter och pöbelmän måste lugnas. Jag anländer på BA (enligt anths anvisningar) mellan 17.00 & 18.00

Nu lämnar jag Gefle bakom mig och landar i Stockholm senare för lite snabb shopping och sen BA.

Så.

chrull

Stockholm Kartell
<object width="425" height="350"> <param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/VjZwz3yxS9I"></param> <param name="wmode" value="transparent"></param> <embed src="http://www.youtube.com/v/VjZwz3yxS9I" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> </embed></object>

G

Guest

Guest
Det var jävligt skoj. Konrad Konvalj är en skön pajsare. :gremsmile:

Vi gled vidare till Big Ben och såg på ett otroligt mediokert band.