Nekromanti Forumsöl, BA, tis 29 nov med Han

anth

Vetefan
Alla öldrickare kanske inte följer flygplatstråden eller orkar ta sig ut till Bromma flygplats för att möta Han - men vill ändå dricka öl i goda vänners lag.

Därför har jag som vanligt bokat biblioteket bakom baren på Bishops Arms, Folkungagatan 105.
Jag har bokat från 21:00, men det går säkert att komma tidigare - det är bara att säga till i baren, jag har bokat som rollspel.nu

Det här är en vardagkväll så köket stänger 23:00, sista beställning i baren 23:30 och stället stänger 24:00.

Rickard

Urverk speldesign
Jag ska försöka dyka upp. :gremwink: EY7217 är flight-numret för den som vill se om jag kommer i tid eller inte. Jag åker 17:15 från Bryssel med det flyget.

/Han som ska dra om åtta timmar, så han borde sätta igång och packa snart

Niklas73

Skapare av Starchallenge
Jag väntar min flickvän samma kväll som kommer från NY så vid det laget sitter jag på middag med henne men jag hoppas ändå få träffa Han vid tillfälle.

anth

Vetefan
Stövelkatten said:
Taget! Kom ihåg hajen :gremwink:
Har du något förslag på hur man transporterar en 1m i diameter heliumballong genom stan utan att åka fast för förargelseväckande beteende så tar jag gärna med den. :gremsmile:

G

Guest

Guest
anth said:
Stövelkatten said:
Har du något förslag på hur man transporterar en 1m i diameter heliumballong genom stan utan att åka fast för förargelseväckande beteende så tar jag gärna med den. :gremsmile:
Vilken människa skulle vara så hjärtlös att kalla det för förargelseväckande beteende att rasta sin haj?
Värsta jag hört...

Spider Jerusalem_UBBT

Swashbuckler
Stövelkatten said:
anth said:
Stövelkatten said:
Vilken människa skulle vara så hjärtlös att kalla det för förargelseväckande beteende att rasta sin haj?
Värsta jag hört...
Folk blir ju arga för allt så varför inte? Tänk om den fiser ut lite vätgas på tunnelbanan?

G

Guest

Guest
Spider Jerusalem said:
Stövelkatten said:
Värsta jag hört...
Folk blir ju arga för allt så varför inte? Tänk om den fiser ut lite vätgas på tunnelbanan?
THE HORROR!

Anth: Vad har du för gas i den förresten?

Lukas

Mannen i Gult
Spider Jerusalem said:
Kommer någon förövrigt att möta han på flygplatsen?
Men vätgas har väll problemet att de är en så liten gas att den passerar igenom material för snabbt

anth

Vetefan
Spider Jerusalem said:
Kommer någon förövrigt att möta han på flygplatsen?
Alternativet för mig är att åka direkt till BA efter jobbet och vänta in er - så för mig är det hugget som stucket.

Jag har betydligt mer ångest över om jag ska ta med hajen eller ej.
Att släpa på en 1,5 m lång haj via stockholms lokaltrafik, till BA (alternativt via Bromma flygplats) är en sak - men sen ska hajjäveln hem också - klockan tolv på natten...