Nekromanti Forumsöl, BA, tis 29 nov med Han

anth

Vetefan
Spider Jerusalem said:
Jo men vem skulle anfalla en man med en haj?
Det är inte överfall som jag är orolig för.
Har du någonsin försökt tala förstånd med en busschaufför som anser att ditt husdjur är för stort för att ta med på bussen?

gizmo

temporary sunshine
Jag kommer nog få stryk för att vara för rationell, men.. på vägen hem kan man väl tömma och vika ihop hajen, eller?
Om jag minns rätt var det ju ändå någon som var ute efter kalle anka effekten.

Jag dyker kanske upp (för att stanna med ämnet vatten) en kort stund på väg hem från trumrepet.
En öl går alltid.

K.

anth

Vetefan
gizmo said:
Jag kommer nog få stryk för att vara för rationell, men.. på vägen hem kan man väl tömma och vika ihop hajen, eller?
Helt rätt, men det här är en vardag, Han kommer dit 21:00, de stänger 24:00 och det tar en halvtimme att tömma den på gas.
Hade det varit en fredag när man kommer ditt 18:30 och de stänger 01:00 är det en helt annan sak.
Dessutom kostar det c:a 200 kr att fylla den med helium så det är inget som man gör varje dag.

anth

Vetefan
Spider Jerusalem said:
Ja men vem skulle argumentera med en man som har en flygande haj?

Och säg att du kan parkera den i taket om det är så.
Tro mig - den är för stor för att parkeras i taket på en SL-buss - den tar upp c:a 3 sittplatser.

anth

Vetefan
Spider Jerusalem said:
Och säg att du kan parkera den i taket om det är så.
Måtten är c:a 1,5 m lång x 1,0 m hög x 0,5 m bred i uppblåst tillstånd.

G

Guest

Guest
Haha, jag börjar se var skon klämmer... och det får mig att ännu mer vilja ha en sån där styggelse. Så absurd pryl - den kommer fan inte få plats i min lilla förortsetta inser jag.

anth

Vetefan
Spider Jerusalem said:
Kommer någon förövrigt att möta han på flygplatsen?
Tänkte du ta dig ut?
Det kan vara en viss fördel om NÅGON är där och möter upp om han ska hitta en krog i ett land där han inte varit på ett år...

Vicotnik

Den onde
Staff member
Jag dyker inte upp på forumölen är för trött för det.

Rickard

Urverk speldesign
Riktigt kul igår. Roligt att jag träffade mer nytt forumsfolk igår än vad jag gjorde på GothCon i år. :gremlaugh: Kul att möta lite mer okända forumiter. Den trevliga stämningen gjorde att jag kommer att överväga att komma på någon mer forumsöl.

Tack alla. Det var ett par sköna första timmar i Sverige. ^^

/Han som nu kom på att han brukar följa samma upplägg som det var på forumsölen som när han fixar fester: släng in massor av personer, släng in alkohol --> given success

G

Guest

Guest
Håller med, det var schweinsköj. Blev väldigt sent dock - och jag som bara tänkte ta en öl... (någonstans i bakhuvudet hade jag väl det här scenariot)

Kul med nytt folk som dessutom visar sig ha skön stajl.
MOAR OF 'TIS!