Nu får ni göra RecCon till ett stående event så jag kan planera in det.Recca said:....Reccon?
Fast om det är ett stående event så borde det väl heta ReCon.Vimes said:Nu får ni göra RecCon till ett stående event så jag kan planera in det.Recca said:....Reccon?
Jag kan tänka mig hålla i ett PaxCon. Dock så skulle max 20 besökare vara ett tvång, och max 12 pers skulle kunna stta på en och samma gång. Men det blir en liveföreställning av Brian May, det kan jag garantera! (seriöst, inget skämt)Björn den gode said:Fast om det är ett stående event så borde det väl heta ReCon.Vimes said:Nu får ni göra RecCon till ett stående event så jag kan planera in det.Recca said:....Reccon?
Don't tempt me.. Min sambo kommer bli skitsur om jag bjuder in massor av nördarVimes said:Yay! PaxCon, jag föranmäler mig.
Jag är en social kameleont.!Paxen said:Don't tempt me.. Min sambo kommer bli skitsur om jag bjuder in massor av nördarVimes said:Yay! PaxCon, jag föranmäler mig.
Jag har förresten världens partytrick redo för imorrn. Den liknar Sarah Silvermans trick http://youtu.be/8Gfg4OMrqCU?t=50sRecca said:Jag är en social kameleont.!Paxen said:Don't tempt me.. Min sambo kommer bli skitsur om jag bjuder in massor av nördarVimes said:Yay! PaxCon, jag föranmäler mig.
Eller inte.......
Gillar ReCon faktiskt. Det låter så himla bra.
Men, vafan, jag som tänkte stå och ge autografer direkt på pizzakartonger!Tjavva said:Oi!
Jag pratade med Recca och vi bestämde att vi sammanstrålar i Ryds centrum (fast träffen på stationen innan står kvar) för gemensam mat innan vi går hem till henne. Mindre pizzakartonger att städa undan.
Ses!
Kram
Om det blev något missförstånd så måste jag klargöra det nu: Brian May stannar hemma hos sambon i sin bur. Det blir så jobbigt att ta med i bussenElmrig said:Du bygger upp helt galna förväntnignar inför din prestation imorgon! Partytrick och gitarrlegender, autografskrivning och nakenbalett! Jag vässar ögongloberna!
Sea Dracula?Elmrig said:...och nakenbalett!
Ja! Björn kommer och han är fett på, Jocke också. I värsta fall blir vi fyra, perfekt!Han said: